اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود:

راهیان نور پیوندی بین نسل‏های انقلاب اسلامی برقرار می‌سازد

سرپرست فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان شاهرود گفت: راهیان نور پیوندی بین نسل‏های انقلاب اسلامی در تداوم اهداف متعالی و بسط و گسترش آن در جامعه برقرار می‌سازد.

راهیان نور پیوندی بین نسل‏های انقلاب اسلامی برقرار می‌سازد

رضا حسین‏پور امروز در حاشیه اعزام اردوی راهیان نور عمومی شاهرود به سرزمین‏های نور استان خوزستان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور پلی به معنویت و عزت و اقتدار ایران اسلامی در گذشته است، اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور در جهت تعمیق و گسترش فرهنگ جبهه و جنگ و جهاد مقدس و ترویج راه شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: تلاش همه دست‏اندرکاران راهیان نور این است که فضای معنوی و پر ور و شعور دفاع مقدس که سبب زنده شدن جامعه ما و رشد و تعالی ملت بزرگ ما شد در جامعه هر روز پررنگ‌تر شود.

سرپرست فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: تمام تلاش دوستان این است که بتوان در این اردوها، بهره‏برداری لازم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اقشار مختلف جامعه تعمیق یابد.

وی بیان کرد: در طول اردوی راهیان نور، علاوه بر بازدید از مناطق مختلف عملیاتی و یادمان‏های شهدا برنامه‏های فرهنگی مختلفی در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‏شود.

حسین‏پور تصریح کرد: شرکت در رزمایش میدانی و برگزاری نماز جماعت و زیارت و دعاهای مختلف و برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس از جمله برنامه‌های فرهنگی اجرایی در طول اردو است.

وی تأکید کرد: تلاش می‏شود تا تأثیرگذاری این اردو محدود به طول اردو نشده و راهیان سرزمین‏های نور در بازگشت نیز این حال و هوا را حفظ و خود مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در خانواده و جامعه باشند.

سرپرست فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا فرهنگ غنی ما را سرقت کنند، اضافه کرد: دشمنان در طول سال‌های گذشته، تلاش کرده با برنامه‏های گسترده فرهنگی و تهاجم به اعتقادات و افکار جامعه فرهنگ منحط خود را جایگزین فرهنگ غنی ما کنند.

وی ابراز داشت: باید بدانیم و هوشیار باشیم و با برنامه‏ریزی هدفمند فرهنگ غنی خود را ترویج کنیم و نسل جوان را از توطئه‏های دشمنان آگاه و این اردوها نوعی مصون‏سازی نسل‏هاست که انجام می‏شود.

حسین‏پور در پایان عنوان کرد: با برگزاری این اردو و شرکت اقشار مختلف و به خصوص نسل‏های جوان تلاش می‏کنیم پیوند عمیقی بین نسل‏های انقلاب اسلامی ایجاد کنیم و این فرهنگ را به درستی منتقل کنیم.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول