اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر مازندران خبر داد

پوشش امدادی 255 حادثه مازندران در ایام نوروز 93

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پوشش امدادی 255 حادثه در ایام نوروز امسال در سطح استان خبر داد.

پوشش امدادی 255 حادثه مازندران در ایام نوروز 93

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مازندران، مهدی ولی‌پور گفت: از آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی در 26 اسفند 92 تا روز ششم فروردین امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان موفق شدند با پوشش امدادی 255 حادثه به یک هزار و 587 مصدوم خدمات مورد نیاز را ارایه کنند.

وی افزود: ارائه خدمات درمان سرپایی به یک هزار و 396 نفر، انتقال 117 مصدوم به مراکز درمانی و اسکان اضطراری 319 نفر از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان به مسافران نوروزی بوده است.

ولی‌پور گفت: در فرایند اجرایی این عملیات‌ها 293 تیم امدادی متشکل از 873 نفر امدادگر و نجاتگر آموزش‌دیده و مجرب با تجهیزات کامل مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بیان داشت: جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی 55 پایگاه و پست ثابت و سیار امداد و نجات را تدارک و تجهیز کرده تا شرایط مطلوبی را برای میهمانان استان فراهم کنند.

وی افزود: در طرح امداد و نجات جاده‌ای علاوه بر پست‌های 43گانه ثابت و موقت، 12 پست سیار مجهز به موتورسیکلت، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته، دو دستگاه خودروی چندمنظوره امدادی و مرکز امداد هوایی مجهز به یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: در طرح امدادونجات نوروزی امسال حدود دو هزار نفر امدادگر و نجاتگر آموزش‌دیده و 200 نفر از پرسنل جمعیت استان حضور فعال دارند.

ولی‌پور گفت: امسال 33دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه خودروی نجات و 30 دستگاه خودروی کمک‌دار امدادی و 20 دستگاه موتورسیکلت امدادی در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی به کارگیری می‌شوند تا خدمت‌رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی استان در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت انجام پذیرد.

انتهای پیام/2296/س/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول