اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهمانان نوروزی شهرستان سنندج:

مهمان‌نوازی کردستانی‌ها شایسته تقدیر است

جمعی از مسافران نوروزی شهرستان سنندج مهمان‌نوازی کردستانی‌ها را شایسته تقدیر خواندند.

مهمان‌نوازی کردستانی‌ها شایسته تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسافران نوروزی اسکان یافته در مراکز پذیرش آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان سنندج ظهر امروز در جریان دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان بیان کردند: با ورود مسافران نوروزی به استان کردستان شاهد برخورد مناسب مردم این استان به ویژه دست‌اندرکاران ستاد اسکان آموزش و پرورش بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

این مسافران همچنین خدمات و تسهیلات ارائه شده را خیلی خوب توصیف کردند و از تلاش‌های آموزش و پرورش کردستان برای رفاه حال مسافران نیز تقدیر کردند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان سنندج نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد اسکان آموزش و پرورش آن ناحیه پرداخت و گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان ناحیه تاکنون بیش از 9 هزار نفر روز مهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش ناحیه اسکان یافته‌اند.

بهمن عرفانی یادآور شد: هم‌اکنون 36 مدرسه با 350 کلاس برای اسکان مهمانان نوروزی آماده ارائه خدمات است و تا 13 فروردین ماه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی همچنین به افزایش چشمگیر مسافران نوروزی در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاهد حضور بیش از پیش مسافران نوروزی در استان هستیم و امیدواریم مهمانان نوروزی بتوانند از طبیعت و اماکن دیدنی استان نهایت استفاده را ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این بازدید تلاش‌های صورت گرفته توسط ستاد اسکان استان را مطلوب ارزیابی کرد و خدمت به مهمانان فرهنگی و مسافران نوروز را ضروری خواند.

عرفانی‌نسب در پایان اضافه کرد: استان کردستان با داشتن بناهای تاریخی و مردمان فرهنگ دوست و مهمان‌نواز ظرفیت پذیرش مسافران نوروزی در هر خطه از میهن عزیزمان را دارند و امیدواریم بتوانیم با امکانات موجود رسالت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

انتهای پیام/79007/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول