اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس خبر داد

اسکان 175 هزار نفر تا پایان پنجمین روز تعطیلات نوروزی در فردوس

فرماندار فردوس گفت: تا پایان پنجمین روز از سال نو در شهرستان فردوس بیش از 175 هزار نفر اسکان داشته‌ که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بطور میانگین از افزایش 10درصدی پذیرایی از مسافران نوروزی برخوردار بوده است.

اسکان 175 هزار نفر تا پایان پنجمین روز تعطیلات نوروزی در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری فردوس، محمد رضا رجبی‌مقدم با بیان اینکه در نخستین روزهای بهار 93 شهرستان فردوس پذیرای تعداد بیشماری از مسافران نوروزی و زائران حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه فردوس در مسیر شهرهای جنوبی و زائران حضرت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) قرار گرفته است، بسیاری از هیئت‌ها، کمپ‌های اقامتی و امدادی، مدارس، کمپ‌های امداد و سایر محل‌هایی که برای اقامت هموطنان در نظر گرفته شده با ظرفیت کامل خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: تا پایان پنجمین روز از سال نو در شهرستان فردوس بیش از 175 هزار نفر اسکان داشته‌اند که با پیش‌بینی‌های انجام شده شهرستان فردوس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بطور میانگین از افزایش 10درصدی پذیرایی از مسافران نوروزی برخوردار بوده است.

فرماندار فردوس همچنین به دو منطقه نمونه گردشگری باغستان و آبگرم معدنی و شهر تاریخی تون اشاره کرد و گفت: در این مدت 235 هزار نفر از اماکن تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید کرده‌اند.

رجبی‌مقدم تصریح کرد: با توجه به افزایش مسافران برای تامین سوخت مورد نیاز خودروهای آنها در جایگاه‌های سوخت تاکنون مشکلی نداشته‌ایم.

وی گفت: ستاد اسکان شهرستان فردوس تعداد 300 کلاس درس مشتمل بر مدارس، خانه معلم، ‌خوابگاه دانش‌آموزی اسلامیه و آبگرم معدنی را برای ارائه خدمات به مسافران آماده کرده‌اند.

فرماندار فردوس افزود: علاوه بر این‌ها خوابگاه‌های دانشجویی و هیئت‌های مذهبی فردوس و اسلامیه نیز در زمینه اسکان همکاری دارند و آماده پذیرایی از زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و مسافران نوروزی هستند.

رجبی‌مقدم یادآور شد: برپایی بازارچه صنایع دستی و سوغات محلی در جوار امامزادگان فردوس و آبگرم معدنی با استقبال مسافران همراه شده است.

انتهای پیام/22482/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول