اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی تأکید کرد

لزوم وحدت کارآمد مسئولان برای تحقق شعار امسال

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی بر وحدت کارآمد مسئولان برای تحقق هرچه بیشتر شعار امسال تأکید کرد.

لزوم وحدت کارآمد مسئولان برای تحقق شعار امسال

سامان نیازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ نشان‌دهنده این است که در این زمینه کار و جهاد بیشتری لازم است.

وی با تأکید بر این‌که همت مسئولان در این زمینه باید بیشتر از گذشته باشد، تصریح کرد: همچنین وحدت منتهی به کارآمدی در بین مسئولان باید تقویت شود.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور اذعان داشت: مسئولان در زمینه فرهنگی نیز باید مخاطبان خود را شناسایی کرده و نیاز آن‌ها را در این زمینه جویا شوند و سپس اقدامات و مدیریت فرهنگی خود را داشته باشند.

نیازی ادامه داد: این امر سبب می‌شود مخاطبان در جامعه هدف با اشتیاق و با انگیزه بیشتر در دستگاه‌های فرهنگی و مردمی مشارکت داشته باشند.

وی متذکر شد: وقتی این مشارکت‌ها افزایش یابد و برنامه‌های فرهنگی باشکوه برگزار شود، جامعه روند رشد و تعالی خود را با سرعت بیشتری طی می‌کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با تأکید بر تلاش هرچه بیشتر مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، یادآور شد: کارآفرینی، حمایت از تولیدات داخلی، جذب سرمایه‌گذار و عدم وابستگی اقتصاد به نفت از مهم‌ترین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

نیازی با اشاره به بخش دوم نام امسال  مبنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی، بیان کرد: جامعه و ملت ما انقلابی و عاشورایی است و همیشه در صحنه‌های مهم و سرنوشت‌ساز حضور پرشکوه و قدرتمندی داشته و امسال نیز مانند گذشته نقش‌آفرینی اثرگذاری در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی بیشتر مربوط به مسئولان و کارگزاران است، متذکر شد: این افراد باید مدیریت خود را دقیق‌تر، منسجم‌تر، پررنگ‌تر و با فداکاری و ایثار و وحدت همه جانبه به ثمر برسانند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با تأکید بر توجه به بحث زمان در این موضوع، خاطر نشان کرد: مسئولان باید عزم خود را بیشتر و بهتر از گذشته به کار گیرند تا در سریع‌ترین زمان ممکن سیاست‌های کلی نظام و همچنین شعار امسال تحقق یابد.

انتهای پیام/69022/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول