اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بخش کودکانه خیمه‌ معرفت سمنان خبر داد

بهره‌مندی روزانه 300 خردسال از فعالیت‌های نوروزی خیمه‌ معرفت سمنان

مسئول بخش کودکانه خیمه‌ معرفت سمنان از بهره‌مندی روزانه 300 خردسال از فعالیت‌های نوروزی خیمه‌ معرفت سمنان خبر داد.

بهره‌مندی روزانه 300 خردسال از فعالیت‌های نوروزی خیمه‌ معرفت سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی‌اصغر شاهچراغی عصر امروز در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه مرکز استان از خیمه معرفت سمنان، توضیحاتی در ارتباط با برنامه‌هایی که در این بخش به مرحله اجرا می‌رسد، ارائه داد.

وی گفت: روزانه شمار زیادی از کودکان و نوجوانان برای بهره‌مندی از برنامه‌های بخش کودکانه خیمه‌ معرفت پارک 17 شهریور سمنان به این بخش مراجعه می‌کنند.

مسئول بخش کودکانه خیمه‌ معرفت سمنان تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود، هر روز بین 200 تا 300 کودک و خردسال برای کشیدن نقاشی، تلاوت قرآن کریم، بهره‌مندی از برنامه‌های آموزشی و . . . به بخش کودکانه خیمه‌ معرفت امامزادگان یحیی ابن موسی (ع) و علی ابن جعفر (ع) سمنان مراجعه می‌کنند.

مسئول بخش کودکانه خیمه‌ معرفت سمنان افزود: در این بخش، تلاش شده است تا مضامینی در ارتباط با امام زمان (عج) با توجه به اهمیت مسئله مهدویت در فرهنگی غنی اسلامی و ایرانی به کودکان و خردسالان با زبان عامیانه و برپایی مسابقه‌های مختلف ارائه شود.

وی تصریح کرد: همچنین با در نظر داشتن اینکه در روزهای شهادت بی‌بی دو عالم، حضرت صدیقه کبری (س) هستیم، تلاش شد تا با اجرای برنامه‌های ویژه، آموزه‌های فرهنگ فاطمی نیز بین کودکان ترویج شود تا بتوانیم قدمی هر چند کوچک در این مسیر برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز پس از شنیدن توضیحات مسئول بخش کودکانه خیمه‌ معرفت سمنان، از اجرای برنامه‌های متنوع، شاد و آموزنده در این بخش قدردانی کرد و خواستار تداوم اجرای چنین طرح‌هایی در استان سمنان شد.

انتهای پیام/2249/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول