اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر کرمان:

تمام تدابیر برای اسکان مسافران در کرمان لحاظ شده است‌

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان با اشاره به ناپایداری هوا در استان کرمان گفت: تمام تدابیر برای اسکان مسافران نوروزی در سطح مدارس و مراکز آموزشی استان لحاظ شده است.

تمام تدابیر برای اسکان مسافران در کرمان لحاظ شده است‌

علی مهاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از‌ 28 اسفند ماه سال 92 تا پنجمین روز از فصل بهار در مجموع ضریب اشغال مراکز اقامتی استان کرمان در مقایسه با سال ماقبل آن 6 درصد رشد داشته است.

وی افزود: با توجه به ورود گسترده گردشگران نوروزی به استان کرمان، وضعیت اسکان مسافران در مراکز اقامتی این استان رضایت‌بخش است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان با اشاره به ناپایداری هوا در استان کرمان تصریح کرد: در حال حاضر تمام تدابیر برای اسکان مسافران نوروزی در سطح مدارس و مراکز آموزشی استان لحاظ شده است.

مهاجری با بیان اینکه در صورت نیاز از سالن‌های سرپوشیده برای اقامت مسافران در شرایط تداوم بارش‌ها استفاده می‌شود، خاطر نشان کرد: تا این لحظه مشکل خاصی در بحث اسکان گردشگران نوروزی در استان کرمان مشاهده نشده است.

وی اضافه کرد: بازدید مسافران و گردشگران نوروزی از روستای صخره‌ای میمند نسبت به مشابه سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان افزود: تمام‌ امکانات لازم برای میزبانی از مهمانان و گردشگران نوروزی در میمند فراهم شده است.

مهاجری به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید صنایع دستی و موزه‌های مردم‌شناسی، کودک و باستان‌شناسی طی ایام نوروز در میمند اشاره کرد و بیان داشت: در کارگاه‌های تولید زنده، هنر سبد‌بافی‌، نمد‌مالی‌،آهنگری و تراش سنگ‌های قیمتی‌ به نمایش گذاشته می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: مردم بومی و محلی این روستا در ایام نوروز به فروش گیاهان دارویی و صنایع دستی‌ می‌پردازند که این مسئله توانسته به اشتغالزایی مردم میمند کمک زیادی کند.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول