اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خادم زائران راهیان‌ نور گیلان:

دل‌نوشته راهیان‌ نور گیلان منتشر می‌شود

خادم زائران راهیان‌ نور گیلان گفت: دل‌نوشته راهیان‌ نور گیلان به صورت کتاب تدوین و منتشر می‌شود.

دل‌نوشته راهیان‌ نور گیلان منتشر می‌شود

رضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اعزام کاروان راهیان‌ نور گیلان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور از اسفند ماه سال 92 به مناطق عملیاتی دفاع مقدس از نقاط مختلف گیلان آغاز شده است.

وی از اعزام 12 هزار و 700 نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور در مدت مذکور خبر داد و افزود: کاروان‌های راهیان‌ نور گیلان در اردوگاه شهید حبیب‌الهی و اردوگاه‌های همجوار اسکان داده شدند.

احمدی با بیان اینکه تعداد 3 هزار و 100 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های گیلان از اسفند سال 92 تاکنون وارد مناطق عملیاتی دفاع مقدس شدند، تصریح کرد: تعداد 397 نفر از ابتدای نوروز تاکنون با خودروهای شخصی از گیلان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر کردند.

خادم زائران راهیان‌ نور گیلان به حضور 12 هزار و 800 نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان احساس خود را در قالب دل‌نوشته بیان کردند.

به گفته وی، یک‌هزار و 300 اثر در قالب دل‌نوشته توسط دانش‌آموزان گیلانی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس جمع‌آوری شده است.

احمدی از تدوین و انتشار کتاب دل‌نوشته راهیان نور گیلان خبر داد و بیان کرد: راهیان‌ نور تاثیرگذارترین حرکت بین جوانان است.

خادم زائران راهیان نور گیلان زنده نگه داشتن تفکر شهدا را از جمله فعالیت‌های فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: اندیشه شهدا با راهیان‌ نور محقق می‌شود.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه تحویل سال در طلائیه، یادآور شد: مراسم مذکور با حضور خانواده‌های معظم شهدا در منطقه طلائیه برگزار شده است.

احمدی راهیان نور را سبب ایجاد فضای فرهنگی مناسب در جامعه خواند و اظهار کرد: حمایت دستگاه‌های مختلف در ارتقای سطح کیفی و کمی کاروان‌های راهیان‌ نور تاثیرگذار است.

خادم زائران راهیان نور گیلان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اسکان زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس اندیشیده شده است، تصریح کرد: زائران با خودروهای شخصی در اردوگاه شهید حبیب‌الهی در اهواز اسکان داده می‌شوند.

وی شماره تلفن ثابت 3750068-0611 و همراه 09112322901 را برای هماهنگی اسکان زائران اعلام کرد و گفت: اسکان و تغذیه یک روز از زائران به صورت رایگان است.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول