اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد

اجرای طرح نرده‌های مدرن در مسیر بی آر تی تبریز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از اجرای طرح نرده‌های مدرن در مسیر بی آر تی در شهر تبریز خبر داد.

اجرای طرح نرده‌های مدرن در مسیر بی آر تی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا اظهار کرد: با توجه به ساختار نامتوازن نرده‌های نصب شده در مسیر خطوط بی آرتی، شهرداری تبریز با اجرای طرح جایگزین در حدفاصل سه راه خاقانی تا چهارراه شهید بهشتی نسبت به زیباسازی و افزایش ایمنی این مسیر اقدام کرده است.

وی با اشاره به بهره‌گیری از اصول زیباشناسی در اجرای این طرح گفت: سیستم جدید، از لحاظ منظر شهری، دارای جلوه بیشتری بوده و با برخورداری از ترکیب زیبا و ساده، نوعی آرامش را در فضای بصری شهر تداعی می کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز به جزئیات این طرح اشاره کرد و افزود: رنگ‌آمیزی به کار گرفته شده در سیستم جدید، نشأت گرفته از ساختار محیطی و طبیعت کوه‌های عینالی است.

وحیدکیا اضافه کرد: جداول به کار گرفته شده در این طرح، از جنس پلیمری پایه سیمانی بوده و از لحاظ مقاومت در برابر رطوبت، یخ زدگی و چرک پذیری، دارای کارایی مطلوبی است.

وی با برشمردن مزایای سیستم جدید حایل در مسیر بی آر تی، تصریح کرد: افزایش ایمنی ترافیکی به خاطر انعطاف پذیری بیشتر نرده‌ها، کاهش صدمات ناشی از تصادفات با نرده، افزایش اطمینان خاطر رانندگان اتوبوس و سواری هنگام نزدیکی به نرده‌ها، بهبود دید بصری کاربران معبر و استفاده از روش رنگ پلیمری با قابلیت نگهداری و شستشوی آسان، از جمله مزایای طرح جدید است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در عین حال، تاکید کرد: شهروندان عزیز می‌توانند نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص طرح جایگزین تا 10 روز به نشانی پایگاه خبری اداره کل روابط عمومی شهرداری تبریز به نشانی www. shahryarnews.net ارسال کنند.

انتهای پیام/60002/س/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول