اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی مسائل و ظرفیت‌های از نزدیک صورت گرفت

بازدید مسئولان از بنادر مسافری غرب هرمزگان

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور در رأس هیئتی متشکل از مدیران این سازمان و اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی به میهمانان نوروزی، از بنادر مسافری غرب این استان بازدید کرد.

بازدید مسئولان از بنادر مسافری غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید علی استیری بعد از ظهر امروز در ابتدای سفر یک روزه خود به بندر مسافری لنگه رفت و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اسکله‌ها، ترددهای دریایی و شناورها قرار گرفت.

در جریان این بازدید، مسافران دریایی مشکلات و سئوالات خود را با مسئولان کشوری و استانی سازمان بنادر و دریانوردی در میان گذاشتند.

اسماعیل مکی‌زاده، مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه نیز در حاشیه این بازدید گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده برای تسهیل سفر میهمانان از بنادر لنگه، چارک و آفتاب به جزیره کیش ارائه کرد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی همچنین به محل پهلوگیری شناورهای حمل خودرو و مسافر در این بندر رفت و امکانات ایمنی این شناورها از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

سفر به بندر چارک از دیگر برنامه‌های سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و هیئت همراه بود.

در این بازدید استیری از مسیرهای جابه جایی خودرو و مسافر و لندینگ کرافت‌های این بندر بازدید و نکاتی برای رفع مشکلات احتمالی را به کارکنان این بندر گوشزد کرد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور در بخش پایانی سفر یک روزه خود به بندر خصوصی آفتاب عزیمت کرد و از ترمینال مسافری و نحوه اسکان مسافران در این بندرگاه دیدن کرد.

مهدی نوفرستی، معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز از کاپیتان‌های شناورهای حمل خودرو و مسافر خواست تا بیشتر از ظرفیت استاندارد تعیین شده، مسافر و خودرو حمل نکنند.

انتهای پیام/88001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول