اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دایر شدن مراکز اسکان مسافران نوروزی در کردستان؛

82 هزار نفر روز مهمان نوروزی در کردستان اقامت یافتند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: از زمان دایر شدن مراکز اسکان مسافران نوروزی تاکنون 82 هزار نفر روز مهمان نوروزی در این استان اسکان یافته‌اند.

82 هزار نفر روز مهمان نوروزی در کردستان اقامت یافتند

سالار عرفانی‌نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این تعداد مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش پذیرش و اسکان شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 210 مدرسه در استان کردستان برای اسکان مهمانان نوروزی آماده و تجهیز شدند، افزود: این مدارس با دو هزار کلاس درس آماده پذیرش مهمانان نوروزی و اسکان آنها هستند.

وی خاطرنشان کرد: مراکز اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش کردستان از 28 اسفند ماه در سطح استان دایر و تا 13 فروردین ماه آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به تعداد مراکز پذیرش مهمانان نوروزی بیان کرد: امسال 17 مرکز پذیرش در سطح استان برای اسکان مهمانان نوروزی آماده فعالیت شدند و همچون سال‌های گذشته برای اسکان مهمانان ارائه خدمت می‌کنند.

عرفانی‌نسب اضافه کرد: فرهنگیان از دهم تا 22 اسفندماه 92 با مراجعه به سامانه رزرو اینترنتی ستاد اسکان مهمانان نوروزی برای اسکان محل اقامت خود اقدام و ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد اسکان مسافرین فرهنگی استان افزود: استان کردستان به عنوان استانی فرهنگی با جاذبه‌های فراوان تاریخی، فرهنگی، باستانی و طبیعی، همه ساله پذیرای خیل عظیمی از فرهنگیان سراسر کشور است و آموزش و پرورش نیز با آمادگی کامل هرسال پذیرای مهمانان بوده است.

انتهای پیام/7907/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول