اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ستاد خدمات سفر انجام شد

استقبال از مسافران نوروزی در شاهرود با شاخه‌های گل

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: نوروز امسال از مسافران و گردشگران این شهرستان با شاخه‌های گل و اقلام اطلاع‌رسانی استقبال می‌شود.

استقبال از مسافران نوروزی در شاهرود با شاخه‌های گل

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، حمیدرضا حسنی در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های راهنمای مسافران نوروزی در شاهرود اظهار کرد: شماری از اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شاهرود با حضور در میدان ورودی شهر شاهرود با تقدیم شاخه‌های گل از مسافران استقبال کرده و گوشه‌ای از جاذبه‌های گردشگری شهرستان را معرفی کردند.

وی با بیان اینکه یکی از آداب پسندیده ایرانیان، تکریم و گرامی‌داشت میهمان و توجه به اهمیت دید و  بازدید از طبیعت و گشت و گذار است، گفت: از این رو و به منظور ارج نهادن به این سنت حسنه، از مسافران و گردشگران نوروزی این شهرستان استقبال شد.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود افزود: یکی از مواهب شهرستان شاهرود، قرار گرفتن در مسیر حرکت زوار امام رضا (ع) است و بسیاری از این مسافران با حضور در این شهرستان از مشاهده جاذبه‌های بکر طبیعی، تاریخی و عرفانی این منطقه بهره‌مند می‌شوند.

شهرستان شاهرود به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرستان‌های ایران اسلامی در 170 کیلومتری شرق سمنان با هزار و 400 متر ارتفاع از سطح دریا و اقلیم‌های متفاوت جغرافیائی، بزرگ‌ترین پناهگاه‌های حیات وحش و مناطق حفاظت شده را در خود جای داده است.

انتهای پیام/2249/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول