اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان:

تکیه بر توانایی‌های داخلی لازمه تحقق شعار سال است

فرماندار مریوان گفت: تکیه بر توانایی‌های داخلی لازمه عملیاتی کردن شعار امسال است.

تکیه بر توانایی‌های داخلی لازمه تحقق شعار سال است

عبدالله رشیدی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مریوان اظهار کرد: نامگذاری سال‌ها به صورت حلقه‌های به هم پیوسته از سوی مقام معظم رهبری در حقیقت نقشه راهی برای مسئولان و مردم در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های نظام است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هر ساله با توجه به بصیرت و دوراندیشی عمیق‌شان سال‌ها را نامگذاری و مسیر حرکت را برای مسئولان مشخص می‌کند.

فرماندار شهرستان مریوان با بیان اینکه نامگذاری سال‌جاری با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریتی جهادی" نشان از اهمیت توجه به این دو مقوله به صورت توامان برای تحقق اهداف و چشم‌اندازهای نظام و کشور است، بیان کرد: بدون شک خلق حماسه اقتصادی نیازمند توسعه فرهنگی است.

رشیدی‌پور خاطرنشان کرد: تحقق و توسعه اقتصادی که در سال‌های اخیر زیرساخت‌های آن مهیا شده تنها با تکیه بر توانایی‌های داخلی و در صورت توسعه فرهنگی با عزم ملی و مدیریت هادی امکان‌پذیر خواهد بود.

به گفته وی، مشکلات اقتصادی موجود از و رهبر معظم انقلاب نیز با رصد دقیق این مشکلات خواستار توجه و اهتمام بیش از پیش همگان در مسئله اقتصاد شده‌اند.

وی اظهار کرد: همانگونه که می‌دانید، دشمنان فرهنگ و باورهای ملت ایران را نشانه گرفته‌اند و تلاش دارند با برنامه‌های منحط و سیاست‌های ناجوانمردانه ما را آماج حملات خود قرار بدهند.

فرماندار شهرستان مریوان افزود: طرح دو موضوع فرهنگ و اقتصاد در کنار هم در شعار امسال به نوعی مکمل یکدیگر بوده و نشان‌دهنده ارتباط این دو مؤلفه است.

رشیدی‌پور با بیان اینکه در سال‌ گذشته زیرساخت‌های لازم برای تحقق این شعار در جامعه فراهم شده است، گفت: باید با تلاش مضاعف و باور و اعتقاد در راستای عملیاتی کردن این شعار گام برداشت.

به گفته وی، مسئولان باید با بسترسازی‌های لازم مسیر تحقق شعار امسال را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان مریوان با اشاره به نقش مردم نیز در تحقق این شعار اظهار کرد: مردم باید دوشادوش و در کنار مسئولان در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های فرهنگی تلاش کنند تا آنچه مد نظر مقام معظم رهبری در این دو حوزه است، محقق شود.

رشیدپور خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی باید در کنار توجه به مسائل مختلف اجتماعی در زمینه فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات داخلی با جدیت کار شود تا تاثیرات آن را در اقتصاد مقاومتی نیز مشاهده کرد.

انتهای پیام/79002/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول