اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

اقتصاد و فرهنگ اساسی‌ترین شاخصه‌های توسعه کشور محسوب می‌شوند

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: اقتصاد و فرهنگ از اساسی‌ترین شاخصه‌های توسعه کشور محسوب می‌شوند که مدنظر مقام معظم رهبری است.

اقتصاد و فرهنگ اساسی‌ترین شاخصه‌های توسعه کشور محسوب می‌شوند

حمیدرضا مشهدی‌عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای تکمیل توسعه کشور شعاری را مطرح کردند که باید اجرایی شود، اظهار داشت: باید بر اساس همین شعار، عملکردها سیاست‌گذاری شود.

وی به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و افزود: این شعار مانند حلقه‌های زنجیری است که ما را به سال 1400 وصل می‌کند و در این پیام، سیاست و برنامه‌هایی نهفته است که برنامه‌ریزی کشور و مدیران باید بر اساس این شعارها صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با بیان اینکه سال 92 سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود، اظهار کرد: حماسه اقتصادی آن‌طور که خواسته مقام معظم رهبری بود، تحقق پیدا نکرد.

مشهدی‌عباسی گفت: امسال نیز در راستای خلق حماسه اقتصادی، پیگیری آن برای مطلوب شدن وضع اقتصادی با عزم ملی بسیار مهم است که مقام معظم رهبری در این زمینه تأکید زیادی داشتند.

وی با بیان اینکه همه مدیران باید براساس شعار معظم‌له برنامه‌های خود را سیاست‌گذاری کنند، اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ از اساسی‌ترین شاخصه‌های توسعه کشور هستند که مدنظر مقام معظم رهبری بوده و قطعا مدیران ما بر این اساس حرکت می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس خاطرنشان کرد: این شعار در بحث اقتصاد مقاومتی بسیار قابل توجه است و اقتصادی توأم با فرهنگ‌سازی، استفاده از کالاهای داخلی، توجه به تولیدات ملی و داخلی نکاتی است که باید مدنظر سیاست‌گذاران قرار گیرد.

مشهدی‌عباسی با بیان اینکه در سطح شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه بر این اساس و سیاست کارها پیش می‌رود، افزود: مدیران شهرستان‌ها باید عزم خود را در مقوله اقتصاد و فرهنگ جزم کنند تا از برنامه‌های کشوری عقب نمانیم و به نقطه اوجی که معظم‌له در سال‌های گذشته فرمودند، برسیم.

وی به منویات مقام معظم رهبری که جمهوری اسلامی ایران در سال 1404 در بین کشورهای خاورمیانه بر همه شاخص‌ها سرآمد می‌شود، اشاره کرد و گفت: کشورهای دیگر نیز در حال تلاش در این راستا هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس افزود: کشور ما نیاز به عزم ملی و حرکت جهادی دارد تا بتوانیم به نقطه‌ای که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند، با عزم ملی و مدیریت جهادی برسیم.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول