اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در مرحله نهایی

عقاب نخستین نماینده قم در لیگ برتر فوتبال کشور می‌شود

تیم فوتبال عقاب پردیسان قم در صورت تداوم روند موفقیت‌های خود برای نخستین بار این استان را صاحب یک نماینده در مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور خواهد کرد.

عقاب نخستین نماینده قم در لیگ برتر فوتبال کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم؛ از بین چهار تیمی که به نمایندگی از فوتبال استان قم در مسابقات لیگ‌های منطقه‌ای رده‌های سنی پایه فوتبال باشگاه‌های کشور حضور یافته‌اند، سه تیم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان موفق به کسب مجوز صعود به مرحله بعد شده‌اند.

تیم فوتبال اتحاد در رده سنی جوانان، تیم فوتبال افشید در رده سنی نوجوانان و تیم فوتبال عقاب پردیسان در رده سنی نونهالان تیم‌هایی هستند که به نمایندگی از قم موفق به کسب مجوز صعود به مرحله نهایی لیگ‌های خود شده‌اند، ضمن اینکه تیم سفیر گفتمان در مرحله مقدماتی لیگ نوجوانان از گردونه بازی‌ها کنار رفت.

تیم فوتبال عقاب پردیسان قم نماینده قم در لیگ منطقه‌ای رده سنی نونهالان فوتبال باشگاه‌های کشور در مرحله مقدماتی حضور موفقی داشت و موفق به کسب مجوز صعود به مرحله بعد شد تا از دهه سوم فروردین ماه در جدال با رقبای خود در پی کسب مجوز صعود به لیگ برتر این رده سنی باشد.

این در حالی است که بازی‌های تیم فوتبال نونهالان عقاب پردیسان قم در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور به میزبانی بوشهر و البته در شهر بندر گناوه به انجام رسید و این تیم همراه با مس کرمان جواز صعود به مرحله بعد را کسب کرد.

تیم فوتبال نونهالان عقاب پردیسان در حالی به عنوان نماینده فوتبال قم در لیگ منطقه‌ای فوتبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور به دنبال این است که نخستین بار برای قم در لیگ بر‌تر رده سنی نونهالان کشور سهمیه کسب کند که این روزها تمرینات خود را به صورت منظم زیر نظر کادر فنی خود برگزار می‌کند.

این در شرایطی است که با پایان مسابقات مرحله مقدماتی که در 6 گروه به صورت دوره‌ای به انجام رسید 15 تیم بر‌تر به مرحله نهایی رسیده‌اند و تیم نونهالان عقاب پردیسان قم یکی از این تیم‌ها محسوب می‌شود و حالا تمرینات خود را به صورت جدی برای موفقیت در این مرحله پیگیری می‌کند.

در مرحله مقدماتی بازی‌های گروهی که نماینده قم در آن قرار داشت، تیم‌ها در بندر گناوه به مصاف یکدیگر رفتند و عقاب پردیسان قم با کسب دو پیروزی برابر آبی پوشان اراک و زاگرس مرودشت، یک تساوی برابر مس کرمان و یک شکست برابر امید بندر گناوه به عنوان تیم دوم بعد از مس کرمان صعود کرد.

انتهای پیام/78002/ذ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول