اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب مجوز صعود از گروه سوم

افشید نماینده قم در مرحله نهایی فوتبال نوجوانان کشور شد

تیم فوتبال نوجوانان افشید به عنوان نماینده قم در مسابقات مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود.

افشید نماینده قم در مرحله نهایی فوتبال نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتبالیست‌های نوجوان و خوش آتیه تیم افشید که توانسته اند مرحله مقدماتی مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را با موفقیت پشت سر بگذارند، حالا در پی تداوم درخشش خود در مرحله نهایی هستند.

به همین منظور استارت برنامه‌های آماده سازی این تیم برای حضور در مرحله بعدی مسابقات فوتبال نوجوانان کشور زده شد و بازیکنان آینده‌دار افشید تلاش می‌کنند تا نقاط ضعفی که در مرحله مقدماتی داشتند را برای کسب نتایج بهتر در مرحله دوم برطرف کنند.

این در حالی است که دیدارهای مرحله بعدی مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در اردیبهشت ماه پیگیری می‌شود و تیم فوتبال افشید قم به عنوان نماینده قم در بازی‌های این مرحله تلاش می‌کند تا موفق به کسب مجوز صعود به دسته بالاتر شود.

فوتبالیست‌های افشید قم در مرحله مقدماتی میزبان دیگر رقبای خود در گروه سوم بودند و توانستند با کسب دو پیروزی و دو باخت همراه با تیم مطرح و آماده استقلال تهران مجوز صعود به مرحله نهایی فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را کسب کنند.

نماینده شایسته فوتبال قم در مرحله مقدماتی این بازی‌ها که در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم به انجام رسید موفق شد بالا‌تر از رقبایی همچون تیم‌های آبی پوشان اراک، سفیر گفتمان قم و چیچکلو اسلامشهر در رده دوم جدول 5 تیمی گروه سوم بایستد.

در این گروه تیم استقلال تهران با سه پیروزی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم‌های افشید قم، سفیر گفتمان قم و آبی پوشان مرکزی و یک پیروزی با نتیجه 2 بر صفر برابر چیچکلو اسلامشهر مقتدرانه تمام بازی‌های مقدماتی را با پیروزی پشت سر گذاشت و صدرنشین شد.

تیم فوتبال نوجوانان افشید قم نیز در این گروه توانست تیم همشهری خود یعنی سفیر گفتمان را با حساب 2 بر یک شکست بدهد، سپس با حساب 3 بر 2 از سد تیم آبی پوشان مرکزی گذشت اما در سومین بازی با حساب 3 بر 2 به تیم چیچکلو اسلامشهر باخت و چهارمین مسابقه را نیز با 6 گل به تیم استقلال تهران واگذار کرد.

با این حال فوتبالیست‌های افشید قم خوش شانس بودند که تیم چیچکلو اسلامشهر در روز پایانی 3 بر 2 به تیم آبی پوشان مرکزی باخت و افشید به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده اسلامشهر موفق به کسب مجوز صعود به مرحله بعدی بازی‌های لیگ منطقه‌ای فوتبال نوجوانان کشور شد.

در کادر فنی تیم فوتبال افشید قم محمد جعفری مسئولیت سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد در حالی که رسول آریان‌پور، مجتبی کنعانی، علی ضیایی کیا، سیدمحمدرضا یاسری دیگر اعضای کادر فنی محسوب می‌شوند و موسی محمدی سرپرست این تیم است.

انتهای پیام/78002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول