اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده:

مصاف با راه‌آهن و تیم ملی جوانان آمادگی صبای قم را نشان داد

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان تیم ما در دیدار تدارکاتی با راه‌آهن فراتر از انتظار بودند و آمادگی خود را به خوبی نشان دادند.

مصاف با راه‌آهن و تیم ملی جوانان آمادگی صبای قم را نشان داد

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در دیدارهای تدارکاتی برابر تیم ملی جوانان و همچنین تیم راه‌آهن سورینت محک خوبی خوردیم و صرف نظر از نتایجی که در این دو بازی کسب کردیم مهم این بود که تیم ما عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی با مفید ارزیابی کردن دیدارهای تدارکاتی تیم صبای قم برابر ملی‌پوشان جوان و تیم راه‌آهن تصریح کرد: بازی‌های بسیار خوبی بود و تک تک بازیکنان ما در این دو  دیدار بسیار خوب و روان بازی کرده و هر دو حریف را متوقف کردند؛ با بازی‌های خوب در این دو دیدار نشان دادیم که برای سه بازی آینده در لیگ برتر آماده‌ایم.

مربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: کادر فنی از عملکرد بازیکنان صبا راضی است چراکه آنچه را که کادر فنی از آن‌ها در زمین مسابقه خواسته بود در دیدارهای دوستانه به خوبی اجرا کردند و در نتیجه توانستیم تیم ملی جوانان را متوقف کرد و راه‌آهن را شکست بدهیم در حالی که مهمتر از آن بروز آمادگی و توانمندی بالای بازیکنان ما بعد از یک ماه تعطیلی لیگ برتر فوتبال بود.

بختیاری‌زاده عنوان کرد: تمام تاکتیک‌های تیمی ما به خوبی در زمین مسابقه اجرا شد و نتایج به دست آمده نشان می‌دهد که بازیکنان ما در این دو دیدار تشنه پیروزی بودند و با تمام توان بازی کردند تا توانمندی خود و تیم صبا را ثابت کنند.

وی تصریح کرد: مدل بازی ما در هر دو دیدار با توجه به اینکه کادر فنی قصد ارزیابی تمام بازیکنان را داشت، متفاوت بود و بر همین اساس در این دو دیدار شیوه بازی ما با دیدارهای قبلی فرق می‌کرد و توانستیم حریفان را متوقف کنیم و مهیای دیدار با ذوب آهن اصفهان شویم.

بختیاری‌زاده همچنین با بیان اینکه مهاجمان صبا در هر دو دیدار از موقعیت‌های گلزنی خود به خوبی بهره بردند، تصریح کرد: نکته دیگر این است که سعی شد در این دو مسابقه از تمام ظرفیت تیم بهره برده شود که بازیکنان ما نیز تمام ظرفیت خود را به نمایش گذاشتند.

تیم فوتبال صبای قم در دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان به تساوی دو بر دو دست یافت در حالی که غلامرضا عنایتی و فرید بهزادی کریمی در این دیدار زننده گل‌های صبا بودند ضمن اینکه شاگردان عبدالصمد مرفاوی در دیدار دوم برابر تیم راه‌آهن سورینت با گل‌های غلامرضا عنایتی و مجید هوتن صاحب برتری دو بر یک شدند.

انتهای پیام/78002/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول