اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور

خورشیدی مصاف صبا و ذوب آهن را در قم قضاوت می‌کند

کمیته داوران فدراسیون فوتبال داور دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.

خورشیدی مصاف صبا و ذوب آهن را در قم قضاوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیست و هشتمین هفته رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر فردا به صورت همزمان آغاز می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتر در هشت دیدار همزمان در شهرهای مختلف کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.

شرایط جدول رده‌بندی هم در بالا و هم در پایین و حتی در میانه‌های آن به شکلی است که هیچ یک از دیدارهای سه هفته پایانی لیگ سیزدهم جنبه تشریفاتی بودن ندارد و تیم‌ها یا در پی کسب عنوان قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و یا در تلاش برای نرفتن به لیگ دسته اول اضطراب و استرس دارند.

در این میان شاید تنها تیمی که کمی با خیال آسوده در دیدارهای آتی این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود تیم تراکتورسازی تبریز باشد زیرا این تیم نه بخت قهرمانی دارد و نه اینکه خطر سقوط را احساس می‌کند، بلکه از همه مهمتر این است که با قهرمانی در بازی‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015 را کسب کرده است.

جدای از رقابت حساسی که تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال تهران، نفت تهران، پرسپولیس تهران و فولاد مبارکه و سپاهان اصفهان در بالای جدول رده‌بندی برای کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با یکدیگر دارند در پایین جدول نیز چند تیم درگیر فرار از خطر سقوط هستند.

در نیمه پایین جدول رده‌بندی مس کرمان با قرار گرفتن در مکان شانزدهم، ذوب آهن در رده پانزدهم، داماش گیلان در رده چهاردهم، فجر شهید سپاسی شیراز در رده سیزدهم، راه آهن سورینت در مکان دوازدهم، صبای قم در رتبه یازدهم و استقلال صنعتی خوزستان در مکان دهم همگی خطر سقوط را احساس می‌کنند.

در این میان البته اضطراب هواداران تیم‌های مس کرمان، ذوب آهن اصفهان، فجر شهید سپاسی و راه آهن سورینت بیشتر است اما چنانچه تیم‌های صبا و استقلال صنعتی و حتی بالاتر از آنها گسترش فولاد تبریز و سایپا البرز لغزشی انجام بدهند، آنها نیز در خطر سقوط قرار می‌گیرند.

در یکی از بازی‌های مهم و حساسی که از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است همزمان با دیگر مسابقات از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر پنج‌شنبه هفتم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود، صبای قم به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

این دیدار را اشکان خورشیدی به‌عنوان داور وسط سوت می‌زند، ضمن اینکه بهرام کیانی به‌عنوان کمک داور اول، یعقوب سخندان به‌عنوان کمک داور دوم، رضا عادل به‌عنوان داور ذخیره و حسین خوشخوان به‌عنوان ناظر داوری دیگر اعضای تیم قضاوت‌کننده این دیدار به شمار می‌روند.

پنج‌شنبه هفتم اسفند 1393 – ساعت 17:30

راه آهن سورینت - استقلال خوزستان، ورزشگاه اکباتان تهران

فولاد خوزستان - تراکتورسازی تبریز، ورزشگاه غدیر اهواز

صبای قم - ذوب آهن، ورزشگاه یادگار امام قم

فجر سپاسی شیراز - مس کرمان، ورزشگاه حافظیه شیراز

استقلال تهران - نفت تهران، ورزشگاه آزادی تهران

داماش گیلان - پرسپولیس تهران، ورزشگاه شهید عضدی رشت

گسترش فولاد - ملوان بندر انزلی، ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز

سپاهان - سایپا البرز، ورزشگاه ذوب آهن فولاد شهر

انتهای پیام/78002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول