اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عربستان و پاکستان مقصران اصلی شهادت مرزبان ایرانی هستند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت پاکستان به دلیل قصور و دولت عربستان سعودی به دلیل حمایت مالی از گروه‌های تروریست مسئولان اصلی شهادت مرزبان ایرانی هستند.

عربستان و پاکستان مقصران اصلی شهادت مرزبان ایرانی هستند

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما بارها به کشور پاکستان در زمینه نفوذ جریان‌های نفاق و تکفیری و حمایت عربستان از این گروه‌ها هشدار داده و امیدوار بودیم مسئولان کشور پاکستان در این زمینه اقدامات پیشگیرانه انجام دهند اما خاک پاکستان به محل تردد تروریست‌ها تبدیل شده و باید این کشور در قبال وقایع اخیر پاسخگو باشد.

وی عنوان کرد: ما شهادت مرزبان ایرانی و ضرورت آزادی هرچه سریع‌تر سایر مرزبانان گروگان گرفته شده را از طریق سازمان‌های بین‌المللی دنبال می‌کنیم و انتظار داریم رئیس جمهور در سفری که به عنوان جشن نوروز به افغانستان خواهد داشت مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به دولت پاکستان و نوازشریف اعلام کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید سلامت سایر مرزبانان ربوده شده تضمین شود و اقدامات لازم برای آزادی این مرزبانان گروگان گرفته شده فراهم آید چراکه به هیچ وجه قابل قبول نیست که جریانات تکفیری و منافق بخواهند علیه جمهوری اسلامی ایران از طریق خاک یک کشور اقدام کنند حقیقت‌پور در پایان تاکید کرد: دولت پاکستان یا به دلیل عدم اشراف یا ضعف سیستم امنیتی خود قادر نیست با عوامل و مسببان این امر برخورد کند که ضروری است اقدامات فوری برای آزادی سایر گروگان‌ها انجام شود.

انتهای پیام/62001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول