اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام ستاد خدمات سفر اردبیل:

نارسایی ‌ارائه خدمات به گردشگران به حداقل رسیده است

قائم‌مقام ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت: نارسایی و کمبودهایی که در سال گذشته در ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی در استان اردبیل شاهد بودیم، به حداقل رسیده است.

نارسایی ‌ارائه خدمات به گردشگران به حداقل رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین میرجعفریان پیش از ظهر امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر در اردبیل اظهار داشت: طی پنج روز اخیر که با حجم سفرهای نوروزی همراه بودیم هم در اردبیل و هم سرعین به عنوان مقصد اصلی گردشگری خدمات به گونه‌ای بوده است که مسافران و گردشگران ابراز رضایت کرده و زمینه رفاه و آسایش آنها با ارائه خدمات مطلوب‌تر فراهم شده است.

معاون استاندار اردبیل با تاکید بر اهمیت زیباسازی بصری به ویژه آراستگی و نظافت شهری در توسعه گردشگری گفت: شهرداری‌های استان باید تلاش کنند با اقدامات خود در ماندگاری گردشگران تاثیرگذار باشند.

میرجعفریان تصریح کرد: در این زمینه شهرداری‌ها به عنوان متولی شهر، نقش ویژه‌ای در ایجاد شرایط لازم برای توسعه و نیز ماندگاری مسافران دارند.

وی با بیان اینکه پیش از آغاز سفرهای نوروزی در جلسه با شهرداران استان این موارد بازگو شده است، افزود: یکی از ارزیابی‌های عملکرد شهرداران نظافت شهری در ایام تعطیلات نوروزی اعلام شده و ستاد اجرایی خدمات سفر استان بر این نکته تاکید دارد.

معاون استاندار اردبیل کیفی‌سازی ارائه خدمات به گردشگران را زیباسازی شهری دانست و بیان داشت: البته برخی مشکلات نیز هست، اما به نسبت سال‌های گذشته در تمام زمینه‌های خدماتی و رفاهی آماده‌تر شده‌ایم.

میرجعفریان نظارت را در این زمینه رکن اصلی برشمرد و تاکید کرد: نظارت رکن اصلی در جلوگیری از بروز مشکلات و نیز ایجاد تسهیلات مناسب در توسعه گردشگری است.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید نظارت‌ها مستمر و گسترده باشد، ادامه داد: نباید با برخی اقدامات و عملکردها در این ایام که فصل گردشگرپذیری است، باعث تغییر مسیر گردشگری استان شد.

وی وضعیت گردشگری استان را تا این زمان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با افزایش دمای هوا که از امروز شاهد آن هستیم، انتظار داریم گردشگران بیشتری به این استان وارد شوند.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان در عین حال خواستار معرفی بیشتر جاذبه های گردشگری این استان در سطح کشور شد و بیان داشت: بی شک با افزایش گردشگران شاهد رونق اقتصادی در استان خواهیم بود که این امر مهم عامل توسعه و شکوفایی است.

انتهای پیام/62001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول