اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنقر در مجلس تأکید کرد

تحقق شعار سال با اتکا به سرمایه انسانی عظیم کشور

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار سال تنها با اتکا به منابع داخلی و نیروهای انسانی خلاق که همواره در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال داشته‌اند، امکان‌پذیر است.

تحقق شعار سال با اتکا به سرمایه انسانی عظیم کشور

محمدابراهیم محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص نام‌گذاری سال با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با بینش وسیع خود نسبت به حساسیت‌های موجود، فرهنگ را همراه با اقتصاد محور شعار سال قرار داده‌اند.

محبی فرهنگ را یکی از محورهای اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ملت ایران همواره و در طول ادوار مختلف تاریخ به‌عنوان ملتی فرهنگ‌پرور و تمدن‌ساز مطرح بوده است.

به گفته نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، قابلیت‌ها و ارزش‌های وجودی ملت ایران اسلامی بارها به جهانیان ثابت شده و دشمنان نظام متوجه شده‌اند که نمی‌توانند این ملت مقاوم را به زانو درآورند.

وی با بیان اینکه شعار سال الزاما در طول یک سال محقق نمی‌شود، ابراز داشت: مقام معظم رهبری طی سنوات گذشته بر روی موضوعات اقتصادی به‌دلیل اهمیت آن متمرکز شده‌اند.

محبی فلسفه تعیین شعار سال را حساس کردن مردم نسبت به یک موضوع مهم دانست و تصریح کرد: امسال نیز اولویت با اقتصاد بوده، اما با توجه به ابعاد مختلف جنگ فرهنگی و فشارهایی که از ناحیه دشمنان به ملت ایران تحمیل می‌شود، فرهنگ نیز در کنار اقتصاد مورد توجه قرار گرفته است.

وی حرکت حول محور ولی فقیه را برای توفیق در تحقق شعار سال ضروری برشمرد و افزود: دشمنان نظام پیشرفت‌ها و دستاوردهای تحقق یافته عظیم ایران پس از انقلاب و به‌ویژه در سال‌های اخیر را برنمی‌تابند و همواره با ایران سرستیز دارند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم پشتوانه‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند و ایران تا به امروز با اتکا به این مردم به توفیقات بزرگی رسیده است.

محبی ادامه داد: دشمنان نظام نیز بیکار ننشسته و با ایجاد هزاران مشکل برای ملت بزرگ ایران و تحریم‌هایی که علیه این ملت انجام می‌دهند، برخلاف شعارهای دهان پرکن و زیبایی که به نام دموکراسی و حقوق بشر که در دنیا سر می‌دهند، عمل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید اقتصاد داخلی و درون‌زا را شکوفا کنیم، اذعان داشت: تنها با اعتماد بر فن و تجربه متخصصان داخلی و با اتکا به منابع داخلی و نیروهای انسانی خلاق که همواره در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال داشته‌اند تحقق شعار سال امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: عزم ملی یک پایگاه و موتور محرکه در کنار شعار محوری سال است و تمام مسئولان در تمام رده‌های حاکمیتی در ارکان مختلف قوای سه‌گانه و سایر نهادها باید با یک مدیریت جهادی و نه یک مدیریت روزمره‌ای و بخشنامه‌ای در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول