اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد

اسکان بیش از 7500 نفر در مدارس و مراکز اقامتی قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اسکان 7 هزار و 534 نفر از مسافران نوروزی در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش این استان خبر داد.

اسکان بیش از 7500 نفر در مدارس و مراکز اقامتی قزوین

سالار قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش قزوین مانند سال‌های گذشته مراکز و ستادهایی را برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نظر گرفته است که در نوروز امسال تعداد آنها به 85 واحد می‌رسد.

وی افزود: این مراکز در شش شهرستان استان قزوین و مناطقی شامل ناحیه یک آموزش و پرورش، ناحیه دو، الموت شرقی، الموت غربی، خرمدشت، ضیاء‌آباد، اسفرورین، شال و طارم سفلی است.

قاسمی ادامه داد: از اواخر اسفندماه سال گذشته تاکنون یک هزار و 269 خانوار و 7 هزار و 534 نفر در این مراکز اسکان یافته‌اند که برابر با 9 هزار و 793 نفر روز است.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین ادامه داد: ستادهای مرکزی اسکان فرهنگیان در مرکز پژوهش گروه‌های آموزشی و نمایندگی آموزش و پرورش ناحیه یک در کوهین، کانون دانش‌آموزشی کوثر در ناحیه دو آموزش و پرورش قزوین، مرکز آموزشی رفاهی نواب در مجاورت پردیس دانشگاه فرهنگیان، مرکز آموزشی رفاهی فردوسی و پردیس دانشگاه فرهنگیان واقع است.

قاسمی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی تعداد 42 مرکز در شهرستان قزوین آماده پذیرایی از فرهنگیان است، عنوان کرد: این تعداد شامل 22 مرکز در ناحیه یک و 20 مرکز در ناحیه دو آموزش و پرورش است و در شهرستان آبیک نیز سه مرکز از فرهنگیان پذیرایی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با بیان اینکه دو مرکز در شهرستان البرز و چهار مرکز نیز در الموت شرقی برای این کار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: همچنین این پذیرش‌ها در 11 مرکز در شهرستان بویین زهرا شامل دو مرکز در شال و 9 مرکز در بویین زهرا و همچنین 15 مرکز اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان تاکستان انجام می‌شود که مراکز تاکستان شامل سه مرکز در خرمدشت، هفت مرکز در تاکستان، سه مرکز در ضیاءآباد و دو مرکز در اسفرورین است.

وی بیان کرد: در آوج نیز هشت مرکز، در الموت غربی سه مرکز و در طارم سفلی نیز علاوه بر یک ستاد مرکزی واقع در اداره آموزش و پرورش، یک مرکز هم کار پذیرش فرهنگیان را انجام می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در سال 92 میزان مسافران اسکان یافته در محل‌های اسکان آموزش و پرورش نسبت به سال 91، 60 درصد افزایش داشت که برای امسال نیز مقدار قابل توجهی افزایش را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/2667/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول