اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

76/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

نوری: باید شرایط برای اسکان مناسب مسافران در گلستان فراهم شود

بازرس ویژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که مسافران بتوانند به خوبی اسکان یابند و به مشکل بر نخورند.

نوری: باید شرایط برای اسکان مناسب مسافران در گلستان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، محمد نوری در بازدید از دبیرخانه متمرکز ستاد خدمات سفر گلستان ضمن تقدیر از خدمات فعالان ستاد خدمات سفر اظهار داشت: باید به اعضای کمیته‎ها و نماینده‎های آنان خسته نباشید و خدا قوت گفت چرا که با تلاش شبانه‎روزی خود مشکلات را رفع می‎کنند.

وی افزود: در بازدید از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان، شاهد فعالیت‎های چشمگیر و شبانه‎روزی اعضای کمیته‎ها و فعالان این عرصه بودیم.

نوری ادامه داد: با روند خدمات‎رسانی به مسافران و گردشگران از نزدیک آشنا شدیم که این آشنایی موجب شد تا تلاش‎ها و کوشش‎های اعضای خستگی‎ناپذیر ستاد و مدیریت استان به خوبی دیده شود.

وی تاکید کرد: همه شرایط باید به گونه‎ای برای مسافران سهل و آسان شود که از مدت اقامت خود در استان لذت برده و برای دفعات بعد نیز این استان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/2307/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول