اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شیرخوارگاه مادر کرمان مطرح کرد

لزوم توجه خیران کرمانی به هزینه‌های درمانی کودکان شیرخوارگاه مادر

رئیس شیرخوارگاه مادر شهر کرمان گفت: تامین هزینه‌های درمان کودکان و ساخت مرکز ویژه شیرخوارگاه مادر کرمان از جمله زمینه‌ها برای فعالیت خیران است.

لزوم توجه خیران کرمانی به هزینه‌های درمانی کودکان شیرخوارگاه مادر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مرجان سلطانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار کرمان از شیرخوارگاه مادر شهر کرمان اظهار داشت: خیران می‌توانند برای تامین هزینه‌های درمان کودکان شیرخوارگاه مادر کرمان ما را یاری کنند.

وی ابراز داشت: ساختمان فعلی شیرخوارگاه مادر برای شیرخوارگان مناسب نیست و از خیران می‌خواهم که برای ساخت ساختمان ویژه شیرخوارگان در شهر کرمان اقدام کنند.

رئیس شیرخوارگاه مادر کرمان ادامه داد: کمبود نیرو یکی از مشکلات شیرخوارگاه مادر است و در حال حاضر 57 نیرو به صورت سه شیفت در این مجتمع فعالیت می‌کنند.

سلطانی عنوان کرد: هزینه‌های درمان کودکان شیرخوارگاه مادر کرمان سالانه بیش از 60 میلیون تومان است که بخشی از این هزینه‌ها توسط خیران و به ویژه پزشکان خیر تامین شد.

وی افزود: اگر ما کمک خیران را در مجموعه‌هایی مانند شیرخوارگاه مادر نداشته باشیم، نمی‌توانیم این مراکز را به نحو مطلوبی اداره کنیم.

سلطانی با اشاره به حضور 43 کودک در شیرخوارگاه مادر شهر کرمان گفت: از این تعداد 16 کودک دو تا سه سال هستند.

وی از حضور پزشک متخصص کودکان، چهار بهیار و چهار پرستار در شیرخوارگاه مادر کرمان خبر داد.

سلطانی با اشاره به اینکه برخی از کودکان شیرخوارگاه مادر دچار بیماری هستند، ابراز داشت: بعضی از خانواده‌ها به علت عدم تامین هزینه‌های درمان نوزادانشان آنها را به شیرخوارگاه می‌سپارند.

انتهای پیام/80019/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول