اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوشرفتار در گفت‌‌و‌گو با فارس:

ایثار به دنبال نخستین قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: تیم ایثار قم در چهارمین تجربه حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در سال 93 به دنبال کسب نخستین قهرمانی خواهد بود.

ایثار به دنبال نخستین قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است

علی خوشرفتار امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تا کنون سه بار در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شرکت کرده و دو عنوان نایب قهرمانی و یک مقام پنجمی در کارنامه دارد.

وی با بیان اینکه دو نایب قهرمانی ایثار قم در سال‌های 91 و 92 رقم خورده است افزود: در سال 91 میزبان مرحله نهایی بودیم و نایب قهرمان شدیم و در سال قبل نیز در مجموع دیدارهای رفت و برگشت مرحله گروهی با کسب مقام قهرمانی به مرحله پایانی رفتیم اما با وجود بازی‌های بسیار خوبی که با حریفان خود انجام دادیم در نهایت موفق به کسب مقام دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شدیم.

وی تصریح کرد: از بابت نتایجی که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور کسب کرد راضی هستیم زیرا با تمرینات خوبی که تیم برگزار کرد و با توجه به حضور بازیکنان شاخص لیگ برتر با آمادگی به مصاف حریفان رفتیم و اگر چه می‌توانستیم قهرمان شویم اما امسال جدی تر به دنبال این موضوع خواهیم بود.

خوشرفتار بیان داشت: این در حالی است که تیم ما توانایی کسب عنوان قهرمانی در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور سال قبل را نیز داشت اما با کمی بد اقبالی و تنها به دلیل نتیجه بازی رو در رو با تیم کهریزک از کسب عنوان قهرمانی باز ماندیم.

وی با بیان اینکه با بهترین نفرات تیم به مصاف حریف خود رفتیم و سعی کردیم نتیجه خوبی در دیدارهای این فصل کسب کنیم، ادامه داد: با توانمندی بالایی که ما داشتیم واقعا شایسته قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بودیم ولی یقینا تیم ما در فصل آینده با توان و تجربه بیشتری به میدان خواهد رفت.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با اشاره به وضعیت این تیم در رقابت‌های امسال لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌‌های کشور افزود: تیم ایثار قم با حمایت‌های بی‌دریغ شهرداری و شورای اسلامی شهر قم و همچنین منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به مصاف حریفان رفت و در نهایت با کسب رتبه دوم و عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.

وی اظهار داشت: امسال نیز که سال حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان محسوب می‌شود، مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر از تابستان آغاز شده و تا اسفند ماه قهرمان خود را خواهد شناخت و امید داریم امسال؛ سال قهرمانی تیم ایثار قم خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول