اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی لیگ نخاعی‌های کشور

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار در قم جشن قهرمانی می‌گیرد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در صورت کسب برتری در دیدار حساس خانگی امروز با هیئت کاشان نخستین قهرمانی در پیکارهای لیگ نخاعی‌های کشور را جشن می‌گیرد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار در قم جشن قهرمانی می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته چهارم و پایانی از دور برگشت بازی‌های نخستین دوره لیگ بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های کشور با انجام دیدار حساس تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و هیئت کاشان در قم پیگیری خواهد شد تا از نخستین قهرمان این جام در قم رونمایی شود.

شکست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در دیدار حساس و نفس‌گیر مقابل تیم ستارگان ایثار تهران در سومین هفته از بازی‌های دور برگشت لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر کشور که دی ماه برگزار شد، تغییری در جایگاه این تیم در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات به وجود نیاورد تا نماینده قم همچنان صدرنشین بماند اما ایثار قم امروز باید از سد تیم هیئت کاشان عبور کند تا قهرمان این پیکارها شود.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت ‌گرفته، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در هشتمین و آخرین مسابقه خود از پیکارهای لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر کشور در تلاش برای حفظ صدرنشینی و کسب عنوان قهرمانی از ساعت 15 و 30 دقیقه در سالن شهید رضائیان قم برابر تیم هیئت کاشان صف‌آرایی می‌کند.

ایثار قم دو ماه قبل در جدال با ستارگان ایثار تهران به مسابقه سوم دور برگشت در خانه حریف رفت ولی نتوانست همچون 6 بازی قبل پیروز میدان باشد و بر عکس بازی‌های قبل که با قاطعیت پیروز می‌شد این بار در دیداری خارج از خانه برابر تیم ستارگان ایثار تهران شکست خورد.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول توانمند قمی با کسب نخستین باخت خود در پیکارهای این فصل و رساندن جمع امتیازات خود به عدد 13 صدرنشینی خود در لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر کشور را ادامه دادند، ولی باید در دیدار امروز با هیئت کاشان به فکر پیروزی باشند تا قهرمانی خود را مسجل کنند.

صدرنشینی تیم بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های ایثار قم در این دوره از پیکارها، به واسطه بازی‌ خوبی است که این تیم در دیدار هفته ششم انجام داده اما بازی ایثار قم با ستارگان ایثار تهران در وقت‌های عادی در حالی که تا کوارتر سوم با برتری تیم ایثار دنبال می‌شد و این تیم حتی 15 امتیاز از حریف خود جلو بود در نهایت به تساوی انجامید و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در پایان رقابت در چهار تایم 10 دقیقه‌ای این مسابقه دو تیم 43 بر 43 مساوی شدند تا کار به پنج دقیقه اول وقت‌های تلف شده کشیده شود و بدین ترتیب تیم بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های ستارگان ایثار تهران توانست با حساب 53 بر 49 ایثار قم را مغلوب خود کند و نخستین باخت این تیم را در لیگ امسال رقم بزند.

رقابت‌های لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از امسال راه‌اندازی شده و تیم بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های ایثار قم با وجود اینکه در هفته هفتم این بازی‌ها در دیداری خارج از خانه به تیم ستارگان ایثار تهران باخت اما جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کرد و در صورتیکه با هر نتیجه‌ای امروز بتواند تیم هیئت کاشان را مغلوب کند صد در صد قهرمان این بازی‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول