اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان جویبار خبر داد

کاهش میزان آب آشامیدنی در جویبار

فرماندار جویبار مهم‌ترین مشکل شهرستان را کمبود آب شرب اعلام کرد و گفت: در روز اول نوروز با کاهش جدی آب مواجه بودیم.

کاهش میزان آب آشامیدنی در جویبار

رضا گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره اقدامات انجام شده در شهرستان جویبار و در ایام نوروز اظهار کرد: کمیته ساماندهی و پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان تشکیل شد و علاوه بر آمادگی میهمان‌پذیران، کمپ‌های اقامتی مسافران در ایام نوروز نیز در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی میزان ورودی مسافران به این شهر ساحلی را 800 نفر در روز اول اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر میزان ورودی مسافران به این شهرستان در حال افزایش است.

فرماندار جویبار خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود که میزان ورود مسافر به این شهر ساحلی نیز افزایش یابد.

این مسئول از آمادگی بیش از 11 مدرسه درجه یک این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: چند شهرک ساحلی این شهرستان نیز برای جذب میهمانان نوروزی آمادگی کامل دارند.

نماینده دولت در شهرستان جویبار در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره احتمال غرق‌شدگی نیز در این ایام گفت: قبل از چهارشنبه سوری دو نفر از صیادان غیرمجاز وارد دریا شده بودند که هر دو به دلیل واژگونی قایق غرق شدند که جسد یکی از صیادان هنوز پیدا نشده است.

فرماندار جویبار در حال حاضر مهم‌ترین مشکل شهرستان جویبار را کمبود آب شرب اعلام کرد و گفت: در روز اول نوروز با کاهش جدی آب مواجه بودیم.

انتهای پیام/86004/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول