اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دقایقی قبل

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران آغاز شد

چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس و مسئولان استانی در نوشهر آغاز شده است.

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از دقایقی قبل با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، فرمانداران غرب استان و مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری نوشهر آغاز شد.

ربیع فلاح‌جلودار با اشاره به شعار سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: مردم با حضور خود در انتخابات 24 خرداد حماسه سیاسی را رقم زدند و پس از آن در راهپیمایی باشکوه 13 آبان و 22 بهمن نیز حماسه‌های بعدی را خلق کردند و همیشه هر جا نیاز بود این مردم شریف پای کار بودند.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت یازدهم اقدامات اقتصادی بسیار خوبی انجام شد و حرکت‌های نویدبخشی صورت گرفت و این حرکت‌ها تداوم دارد.

استاندار مازندران عنوان کرد: امروز رویکرد داخلی و خارجی در کنار هم تکمیل می‌شوند و کارها رو به جلوتر خواهد رفت و امروز می‌دانیم که برنامه چیست و چه می‌خواهیم و چگونه باید پیش رفت.

وی با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار کرد: اقتصاد بدون فرهنگ فایده‌ای ندارد و سبب ایجاد فاصله طبقاتی می‌شود بنابراین باید نگاه فرهنگی و اقتصادی در یک راستا باشند.

استاندار مازندران تاکید کرد: بحث اقتصادی بسیار مهم است و عوامل و مولفه‌هایی دارد و ما باید تلاش کنیم تا از منابع بسیار ارزشمند طبیعی و انسانی در مازندران بهره‌برداری بسیار خوب و بهینه‌ای داشته باشیم و برای تحقق این امر باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

فلاح‌جلودار تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ باید به‌ عنوان دو بال مهم در سال 93 مورد توجه قرار گیرد و نباید وقت خود را برای امورات حاشیه‌ای صرف کنیم.

این مسئول با بیان اینکه خط سیر ما را مقام معظم رهبری تعیین کردند و بنابراین باید در آن راستا حرکت کنیم، گفت: مدیریت جهادی یک فرهنگ در جامعه ما است و مدیران باید با روحیه جهادی برای خدمت بیشتر به مردم تلاش کنند تا با این روحیه مشکلات حل شود.

فلاح‌جلودار مدیریت جهادی را انتقادپذیر بودن و شهامت داشتن و اهل ریسک بودن دانست و اظهار کرد: در سال 92 جلسات بسیار خوبی داشتیم و نیازمندی استان در سال 93 بررسی و پیگیری شد و فضای بسیار خوبی در استان ایجاد شده است.

در ادامه این جلسه فرماندار نوشهر نیز گفت: ستاد خدمات سفر نوشهر از اواخر اسفند کار خود را آغاز کرده است و تاکنون پنج جلسه برگزار شده است.

محمدعلی قمی اظهار داشت: 20 مدرسه و دانشگاه فرهنگیان برای اسکان مسافران تجهیز شده است. وی بیان داشت: شهرستان نوشهر نیاز به توسعه زیرساخت‌ها دارد و مسئولان استانی باید کمک کنند.

انتهای پیام/86019/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول