اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

خانواده‌ها رابطه عاطفی با سالمندان را قطع نکنند

استاندار سمنان گفت: خانواده‌ها نباید رابطه عاطفی با سالمندان را قطع کنند و بهزیستی نیز در این راه تلاش کند تا سالمند در خانواده نگهداری شود.

خانواده‌ها رابطه عاطفی با سالمندان را قطع نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد وکیلی صبح امروز در نشستی با عوامل اجرایی و مسئولان خانه سالمندان «نور» در شهر سمنان که با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی خود، فرماندار شهرستان سمنان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان، مدیرکل بهزیستی استان سمنان و شماری از مسئولان این استان انجام شد، خطاب به حاضران در جمع اظهار داشت: مطمئن باشید شما کار خیر، باارزش و سخت و زیان‌آوری را انجام می‌دهید که نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

وی تصریح کرد: عوامل اجرایی خانه‌های سالمندان، کار باارزشی انجام می‌دهند که خداوند نیز به آنها توفیق می‌دهد و در نهایت از خیر و برکت اقدامات خود بهره‌مند می‌شوند.

استاندار سمنان اضافه کرد: در سمنان، خدمات ارزشمندی به سالمندان ارائه می‌شود و باید بیش از گذشته سعی کرد تا فضای عاطفی و مناسبی برای سالمندان ایجاد شود.

وکیلی بیان داشت: امروز بسیار نگران هستیم که چرا خانواده‌ها، رابطه عاطفی خود را با بزرگ‌ترهایشان این‌گونه کم‌رنگ یا قطع کرده‌اند.

وی گفت: در برهه کنونی، باید بیش از هر زمان دیگری به گذشته، فرهنگ و تاریخ، اصل و نسب و فطرت خود باز گردیم و بدانیم که نباید بزرگانمان را از خود دور سازیم.

استاندار سمنان افزود: باید تلاش شود تا سالمندان را بین خانواده‌ها نگه داریم و دولت و سازمان بهزیستی نیز در این راستا پیش‌بینی‌هایی انجام داده است و کمک‌هایی می‌کند که بسیار ارزش دارد.

وکیلی افزود: در شرایط فعلی، همه باید به بهزیستی کمک کنند و البته تلاش شود تا سالمندان به آغوش خانواده‌ها باز گردانده شوند.

وی با بیان اینکه سالمندی در نهایت به سراغ همه انسان‌ها خواهد آمد، گفت: امید داریم فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی کمک کند تا سالمندان بتوانند با آرامش در خانواده حضور داشته باشند.

انتهای پیام/2249/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول