اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نوشهر:

امکانات گردشگری نوشهر تقویت شود

شهردار نوشهر گفت: امکانات گردشگری نوشهر باید تقویت شود.

امکانات گردشگری نوشهر تقویت شود

فرهاد بنی شیخ‌الاسلامی در حاشیه بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر اظهار داشت: شهرداری نوشهر تمام توان و امکانات خود را برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی به‌کار گرفته است تا اقامتی خوش برای گردشگران رقم زده شود.

وی افزود: هر سال بر تعداد ورود گردشگران به نوشهر افزوده می‌شود و این از یک سو به دلیل استقبال مسافران و گردشگران از نوشهر جای خرسندی دارد از سویی دیگر باید شرایطی فراهم شود تا امکانات نوشهر در حوزه‌های مختلف و به‌ویژه حوزه گردشگری افزایش یابد.

شهردار نوشهر تصریح کرد: درصدد هستیم تا نقاط ضعف را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنیم و نقاط قوت را نیز تقویت کنیم.

وی درباره جمع‌آوری زباله‌ها در طول ایام نوروز تصریح کرد: با برپایی دو پایگاه ویژه خدمات سفر در منطقه کپورچال و مجتمع بانک مرکزی نوشهر اقدام به توزیع کیسه‌های ویژه جمع‌آوری زباله همراه با بروشور معرفی جاذبه‌های گردشگری نوشهر در بین مسافران و گردشگران کردیم تا از این طریق هم در بحث فرهنگ‌سازی و هم جمع‌آوری زباله نتایج مطلوبی بدست آوریم.

این مسئول ادامه داد: با عقد قراردادی با یک شرکت خصوصی، زباله‌های منطقه توریستی و تفریحی سیترا در ساحل نوشهر نیز روزانه جمع‌آوری می‌شود و در کل مشکلی در حوزه جمع‌آوری زباله و پاکیزه نگه داشتن محیط وجود ندارد.

شیخ‌الاسلامی درباره اولویت شهرداری نوشهر در سال جدید گفت: اصلی‌ترین پروژه‌ای که در سال جدید در اولویت برنامه‌های شهرداری نوشهر قرار دارد ایجاد راه دسترسی جدید در محدوده قانونی نوشهر است که بعد از تعطیلات نوروزی بر روی آن تمرکز می‌شود.

انتهای پیام/86019//ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول