اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر چالوس:

ایستگاه‌های امدادی و فرهنگی آماده ارائه خدمات به مسافران است

سرپرست جمعیت هلال احمر چالوس گفت: ایستگاه امدادی با سه پایگاه در کندوان و یک پایگاه در کلاردشت آماده ارائه خدمات امداد و نجات به مسافران است.

ایستگاه‌های امدادی و فرهنگی آماده ارائه خدمات به مسافران است

کردگار محمودی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در چالوس اظهار داشت: هلال احمر چالوس با برخورداری از تمامی امکانات و تجهیزات امدادی همچنان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این شهرستان گردشگرپذیر است.

وی بیان داشت: ایستگاه امدادی با سه پایگاه در کندوان و یک پایگاه در کلاردشت آماده ارائه خدمات امداد و نجات به مسافران است.

سرپرست جمعیت هلال احمر چالوس از استقرار سه ایستگاه فرهنگی برای ایمنی و سلامت مسافران در چالوس و کلاردشت خبر داد و افزود: توزیع بروشورهایی با مضمون توصیه‌های ایمنی، امنیتی، سلامت و معرفی جاذبه‌های گردشگری، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله خدماتی ‌است که در قالب طرح فرهنگی در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای متخصص و مجرب در اجرای این طرح‌ها به فعالیت مشغول هستند گفت: پنج خودروی آمبولانس سه خودروی ست نجات کار امداد رسانی در این ایام را بر عهده دارند.

سرپرست جمعیت هلا احمر چالوس اذعان داشت: پنج آمبولانس به صورت ثابت در محور کندوان، دهانه تونل شماره 11، پل زنگوله، پایگاه لارک و جاده کلاردشت - عباس‌آباد و یک خودروی آمبولانس نیز به‌ صورت سیار در جاده کناره (نمک آبرود به عباس‌آباد) در حال خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی‌است.

وی درباره ویژگی‌های خودروهای امداد و نجات بیان داشت: این خودروها با مجهز بودن به امکاناتی نظیر جک هیدرولیک، برش شیشه و اطفای حریق در مواقع کاهش خسارت‌های جانی و مالی در مواقع اضطراری از جمله سوانح دلخراش رانندگی به‌یاری حادثه‌دیدگان می‌شتابد.

محمودی‌فر یادآور شد: علاوه بر خدمات ذکر شده یک تیم موتورسوار نیز به‌ صورت سیار در شهرستان کلاردشت در مواقع وقوع حوادث غیرمترقبه آماده ارائه خدمات اولیه و اقدامات مداوای سرپایی به مسافران دراین منطقه است.

انتهای پیام/2969/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول