اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس امور آسیب‌دیدگان اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان:

اورژانس اجتماعی اصفهان در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی فعال است

کارشناس امور آسیب‌دیدگان اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: سامانه ۱۲۳ استان اصفهان در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به همگان و به خصوص مسافران نوروزی است.

اورژانس اجتماعی اصفهان در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی فعال است

افسانه میرزائیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های مرکز اورژانس اجتماعی اظهار کرد: این مرکز در مورد آسیب‌های اجتماعی همچون همسرآزاری، اختلافات خانوادگی، خودکشی و... آماده ارایه خدمات به مردم و مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: مردم و مسافران برای بهره‌مندی از خدمات این مرکز می‌توانند با شماره تلفن 123 تماس حاصل کرده تا نیروهای مددکار برای حل مشکل به محل اعزام شوند.

کارشناس امور آسیب‌دیدگان اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان افزود: سامانه 123 استان اصفهان در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به همگان و به خصوص مسافران نوروزی است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور راحتی مسافران نوروزی و برطرف کردن مشکلات احتمالی مسافران عزیز اداره بهزیستی استان اکیپ‌های اورژانس اجتماعی خود را در مکان‌های تاریخی و پرمسافر شهر اصفهان مستقر کرده است.

انتهای پیام/63028/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول