اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

راه رسیدن به استقلال کامل تحول فرهنگی جامعه‌ است

امام جمعه چالوس گفت: تنها راه رسیدن به استقلال کامل و عزت و موفقیت در عرصه سیاسی و اقتصادی تحول فرهنگی جامعه، بازگشت به هویت اسلامی و حفظ فضای معنوی و سبک زندگی دینی است.

راه رسیدن به استقلال کامل تحول فرهنگی جامعه‌ است

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در چالوس اظهار داشت: ملت ایران اراده مستحکمی برای استقلال پویا و ایجاد فرهنگ اسلامی ایرانی دارند.

وی با تأکید بر تحقق شعار سال مقام معظم رهبری افزود: ملت ایران تلاش خواهند کرد تا شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام‌گذاری شد، تحقق یابد.

راشدی‌نوری با اشاره به وقایع سال 92 اذعان داشت: اگر چه در سال 92 حماسه سیاسی به درستی تحقق پیدا کرد، اما حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری تحقق پیدا نکرد.

وی فراهم نبودن نقشه راه را دلیل عدم تحقق درست حماسه اقتصادی عنوان کرد و اذعان داشت: با وجود تمام فراز و نشیب‌ها در روزهای پایانی سال 92 رهبر معظم انقلاب با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، زمینه تحقق آن را فراهم و در پیام نوروزی‌شان با معرفی سال 93 به‌عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» مطلب را کامل کردند.

این مسئول ادامه داد: امید است با عزم ملی به سمت اقتصاد پویا و فرهنگی که بتواند به هویت دینی هدایت کند، پیش رویم.

امام جمعه چالوس گفت: مردم و مسئولان باید بتوانند در ایجاد حماسه اقتصادی و رسیدن به استقلال کامل و قطع دست استکبار در این میدان نیز پیروز گردند.

راشدی ابراز داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند هم در اقتصاد و هم در فرهنگ، کار بدون حضور مردم پیش نخواهد رفت و گروه‌های گوناگون مردمی باید با اراده و عزم راسخ ملّی در این عرصه‌ها نقش‌آفرینی کنند.

وی تأکید داشت: مسئولان باید برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه اقتصاد و فرهنگ انجام داده و با مدیریتی جهادی در راستای تحقق آن گام بردارند.

انتهای پیام/2296/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول