اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

ماهان تندیس قم هدفی جز قهرمان جام حذفی فوتسال ندارد

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: تیم ما هدفی جز قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور ندارد.

ماهان تندیس قم هدفی جز قهرمان جام حذفی فوتسال ندارد

محسن حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: ما در نیم فصل دوم پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال به تیمی تبدیل شده بودیم که در لیگ چهاردهم در آستانه قهرمانی بود ولی در نهایت توانستیم رتبه ششم لیگ را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در فوتسال بالا و پائین‌های زیادی وجود دارد اما معتقدم که اگر در نیم فصل اول امتیاز از دست نمی‌دادیم می‌توانستیم در لیگ پانزدهم هم مدعی رسیدن به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باشیم اما اکنون باید از اتفاقاتی که در لیگ‌های اخیر رخ داده برای موفقیت در دوره‌های عبرت بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: اکنون در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور هستیم و شانس بالایی برای رسیدن به مقام قهرمانی داریم اما با تغییر برنامه‌ای که از سوی کمیته فوتسال در زمان و نحوه برگزاری این بازی‌ها رخ داد نمی‌دانم آینده چه خواهد شد.

وی یادآور شد: ما بعد از انجام آخرین بازی خود در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال مهیای دیدار با شهرداری تبریز در نیمه نهایی جام حذفی بودیم که به یک‌باره این بازی‌ها لغو شد و چند روز بعد برنامه جدید را اعلام کردند، حالا تا اردیبهشت‌ماه زمان زیادی باقی نیست اما باید ابتدا بدانیم که تصمیم مدیران باشگاه برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال چه خواهد بود.

حسن‌زاده یادآور شد: به هر حال با توجه به اینکه باید روزهای پایانی اردیبهشت و اوایل خردادماه در نیمه نهایی و بازی نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور حضور یابیم، مهم است که تیمی ببندیم که بتواند داعیه قهرمانی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که تقریبا در مدت زمان کوتاهی بعد از انجام بازی‌های جام حذفی قرار است شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شروع شود به همین خاطر ما باید از فرصت استفاده کرده و تیمی را آماده کنیم که قرار است بلافاصله در لیگ شانزدهم نیز حضور یابد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از کسب رتبه ششم بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های نخستین دوره جام حذفی فوتسال باید روزهای بیست و ششم اردیبهشت‌ماه و اول خرداد در تبریز و قم به مصاف تیم شهرداری تبریز برود.

انتهای پیام/78002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول