اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم ناگهانی کمیته فوتسال صورت گرفت

لغو بازی ماهان تندیس در مرحله نهایی جام حذفی فوتسال‌

بازی تیم ماهان تندیس قم در مرحله نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور لغو و به زمان دیگری موکول شد.

لغو بازی ماهان تندیس در مرحله نهایی جام حذفی فوتسال‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از بازی عصر پنجشنبه بیست و دوم اسفند ماه با تیم شهید منصوری قرچک در هفته بیست و ششم و پایان بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بلافاصله تمرینات خود را از سر گرفت تا آماده بازی‌های مرحله نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور شود، اما ساعتی پیش از کمیته فوتسال خبر رسید که این بازی‌ها لغو شده و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

این خبر به نقل از سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با موضوع عدم برگزاری رقابت‌های نیمه نهایی و نهایی جام حذفی فوتسال در پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال به ثبت رسیده در حالی که مسئولین باشگاه ماهان تندیس از این موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کنند.

جعفر کیانی سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم لحظاتی پیش در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس در قم، در خصوص لغو بازی‌های مرحله پایانی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: من این خبر را از شما می‌شنوم چون واقعا از آن بی اطلاعم.

وی بلافاصله با دیدن خبر درج شده لغو بازی‌های مراحل نیمه نهایی و فینال جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور بر روی سایت فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تعجب می‌کنم که چرا رئیس کمیته فوتسال بدون در جریان قرار دادن ما این تصمیم را گرفته است.

سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم بیان داشت: علی القائده برای اتخاذ این تصمیم باید کمیته فوتسال با باشگاه‌هایی که تیم‌هایشان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارند مشورت می‌کرد اما این اتفاق نیفتاده است.

وی ابراز کرد: واقعا نمی‌دانیم چرا اینگونه برنامه ریزی می‌شود، از یک سو ما را وادار به برنامه ریزی فشرده برای آماده سازی تیم به منظور انجام بازی‌های پشت سر هم در نیمه نهایی و فینال جام حذفی می‌کنند که موجی از نگرانی از بابت سلامت بازیکنان را در تیم به وجود می‌آورد و از سوی دیگر هر گاه که خودشان می‌خواهند تصمیم می‌گیرند و بازی‌ها را لغو می‌کنند تا ما در انتظار اعلام زمان جدید برگزاری بازی‌ها بلاتکلیف بمانیم.

قرار بود در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه بیست و ششم اسفند ماه تیم‌های شهرداری تبریز با ماهان تندیس قم راس ساعت 16 در سالن فدراسیون هندبال و تیم‌های میثاق تهران با تاسیسات دریایی در سالن شهرداری منطقه 11 به مصاف یکدیگر بروند که با تصمیم غیر منتظره کمیته فوتسال این مسابقات به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/78002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول