اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان کاراته جهان:

کاراته قم قابلیت‌های زیادی دارد

قهرمان کاراته جهان گفت: کاراته قم در تمام رده‌های سنی قابلیت‌های زیادی دارد و در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست یافته است.

کاراته قم قابلیت‌های زیادی دارد

امیر مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: هم اکنون کاراته قم در تیم‌های ملی دارای ملی پوش است و در جریان رقابت‌های اخیر قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت، موفقیت‌های ارزنده‌ای به دست آورده است.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع کاراته قم در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت خوبی داشته است، عنوان داشت: موفقیت در عرصه رقابت‌های مهم برون مرزی و همچنین پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور نشان می‌دهد، کاراته قم رشد و پیشرفت خود را به خوبی حفظ کرده است.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال 2012 در پاریس فرانسه، به حضور در رقابت‌های لیگ جهانی این رشته در هلند اشاره کرد و اظهار داشت: قطعا برگزاری مسابقات لیگ در سطح این پیکارها که در هر سال به صورت منظم صورت گرفته، با حضور چهره‌های مستعد و سرشناس کاراته جهان فرصت خوبی بود که بتوانم میزان آمادگی خود را بعد از رقابت‌های سوپر لیگ محک بزنم.

وی بیان داشت: در سال‌های اخیر کاراته قم رشد و پیشرفت خود را به خوبی حفظ کرده است و در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم به گونه‌ای که امسال شاهد حضور پرقدرت تیم آذرخودرونوین قم در سوپرلیگ و نایب قهرمانی این تیم بودیم.

قهرمان رقابت‌های لیگ جهانی در سال 2013 با اشاره به موفقیت‌ اخیر تیم کاراته آذرخودرونوین قم در سوپر لیگ ابراز داشت: یک سال گذشته برای من سالی بود که بیشتر بیرون از میدان مسابقه بودم چون مصدومیت داشتم اما بعد از رفع آن توانستم در لیگ جهانی و همچنین پیش از آن در سوپر لیگ به میدان بروم، البته در رقابت‌های کاپ آزاد فرانسه هم شرکت کردم.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های سوپرلیگ از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و البته برای من بیشتر یک فرصت مهم و آماده بود که بتوانم در ترکیب تیم کاراته آذرخودرونوین قم آمادگی خود را نشان داده و بار دیگر به میدان باز گردم.

وی عنوان کرد: در کاراته استان قم مربیان پرتلاش به صورت مستمر برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر کاراته قم تلاش می‌کنند تا این رشته در سال جاری یکی از رشته‌های افتخارآفرین برای ورزش استان قم باشد و افتخار کسب کند.

مهدی‌زاده در پایان به برنامه‌های خود برای مسابقات آینده اشاره کرد و اظهار داشت: فعلا تمرین می‌کنم تا آماده اعزام به رقابت‌های کاراته بازی‌های آسیایی اینچئون شوم، چون به دنبال نخستین مدال طلا از این رقابت‌ها و دومین طلای جهان در مسابقات جهانی آلمان که در آبان برگزار می‌شود، هستم.

انتهای پیام/78002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول