اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی در گفت‌وگو با فارس:

کاراته قم به دنبال کسب مدال از بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی است

رئیس هیئت کاراته استان قم کسب مدال از مسابقات کاراته بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را از مهمترین اهداف کاراته قم در سال جدید عنوان کرد.

کاراته قم به دنبال کسب مدال از بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی است

حسن عابدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بسیار خوشحالم از اینکه کاراته قم به سطحی بسیار خوب و عالی رسیده است که این توانایی را دارد همزمان در تیم‌های ملی کاراته تمام رده‌های سنی دارای نماینده باشد.

وی ابراز داشت: با توجه به درخشش در پیکارهای کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که اسفند ماه در شیراز برگزار شد، اکنون کاراته‌کاهای قمی این شانس را دارند که در ترکیب تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر 21 سال و بزرگسالان کشورمان عضویت داشته باشند و هر یک از آنها نفرات اصلی ترکیب تیم‌های ملی کاراته در رویدادهای مهم برون مرزی لقب بگیرند.

رئیس هیئت کاراته استان قم در ادامه از اعزام یکی از جوانان پرافتخار کاراته قم به رقابت‌های لیگ جهانی کاراته خبر داد و افزود: این کاراته‌کای قمی امیر مهدی زاده است که با توجه به عملکرد بسیار خوبی که در سال‌های اخیر در ترکیب تیم ملی داشته است ان‌شاءالله در ترکیب تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان راهی بازی‌های آسیایی کره جنوبی و همچنین مسابقات قهرمانی جهان در آلمان نیز خواهد شد.

وی ابراز داشت: در واقع با توجه به اینکه رقابت‌های آسیایی و قهرمانی جهان مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان است، تیم‌ ملی برای حضور مقتدر در این رقابت‌ها قطعا به تورنمنت‌های معتبر نیز اعزام می‌شود.

عابدی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده توسط کنفدراسیون کاراته آسیا، بازی‌های آسیایی نیمه دوم سال جاری یعنی مهر ماه در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود و تیم‌ ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان با ترکیبی متشکل از بهترین کاراته‌کاهای اوزان پنج گانه عازم این رقابت‌ها می‌شود.

وی یادآور شد: امیر مهدی زاده در دوره قبلی بازی‌های آسیایی که در گوانگ جو چین برگزار شد در ترکیب تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان حضور داشت و با توجه به ناداوری‌هایی که در حق وی شد در نهایت توانست با کسب مقام چهارم به کار خود پایان دهد.

رئیس هیئت کاراته استان قم در ادامه بیان داشت: با اطمینان می‌گویم که مهدی زاده این بار مدعی قهرمانی است و ان‌شاءالله در ترکیب تیم ملی به عنوان یکی از چهره‌های پرافتخار کاراته استان قم موفقیت سال 2012 در پاریس فرانسه را تکرار خواهد کرد.

رئیس هیئت کاراته استان قم بیان داشت: ما در سایر اوزان و همچنین در دیگر رده‌های سنی نیز کاراته کاهای بسیار خوبی داریم که توانسته‌اند در مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در شیراز به پنج مدال طلا، نقره و برنز دست یابند.

انتهای پیام/78002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول