اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

دولتمردان در سال جدید گام‌های اساسی بردارند

امام جمعه زرند گفت: وظیفه دولت در سال 93 نسبت به سال‌های گذشته چند برابر شده و دولتمردان باید گام‌های اساسی بردارند تا مشکلات معیشتی مردم برطرف شود‌.

دولتمردان در سال جدید گام‌های اساسی بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در نخستین نماز جمعه در سال جدید با تبریک فرا رسیدن بهار 93 به مقام معظم رهبری و ملت ایران اسلامی، اظهار داشت: آرزوی سربلندی بیش از پیش برای ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال دارم.

وی با بیان اینکه روزهایی از سال به عنوان عید اعم از دینی و مذهبی یا ملی قلمداد شده است، تصریح کرد: هدف از این اعیاد رسیدن به ذات اقدس الهی است تا در این روزها بتوانیم به خاطر موقعیتی که در آنها قرار داده شده است، بهره‌ای معنوی ببریم.

خطیب جمعه زرند با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: وظیفه دولت در سال 93 نسبت به سال‌های گذشته چندین برابر شده و دولت‌مردان باید قدم‌های اساسی بردارند تا مقداری از مشکلات معیشتی مردم برطرف شود‌.

کرمی‌پور گفت: در سال گذشته مقام معظم رهبری فرمودند «اقتصاد و سیاست حاشیه فرهنگ هستند»، یعنی همه اعم از دولت، مردم و مجلس باید فرهنگ اصیل اسلامی و شیعی را دریابند تا دشمنان با ترزیق فرهنگ غربی و شرقی اصالت ما را خدشه‌دار نکنند.

وی خاطر نشان کرد: باید مؤلفه‌های فرهنگی را مدنظر داشته باشیم و اقتصاد اسلامی را در سایه‌سار فرهنگ دینی و مذهبی به کمال برسانیم.

خطیب جمعه زرند با اشاره به رویدادهای سال گذشته ابراز داشت: بند اول شعار سال یعنی حماسه سیاسی در سه مرحله انتخابات ریاست جمهوری، راهپیمایی 13 آبان و حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن تحقق یافت و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد‌.

کرمی‌پور عنوان کرد: یکی از اتفاقات تلخ سال گذشته، دیدار اروپایی‌ها در دو نوبت با بعضی از فتنه‌گران و سران آنها بود که این مسئله را کسی از مسئولان قبول نکرد.

انتهای پیام/2446/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول