اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

رهنمودهای رهبری همواره روشنگر راه مردم است

امام جمعه سنندج خواستار انسجام و همدلی اقشار مختلف مردم و مسئولان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال‌جاری شد.

رهنمودهای رهبری همواره روشنگر راه مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به نامگذاری سال 93 با عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: باید با انسجام و اتحاد همه‌جانبه برای تحقق این مهم در کشور گام برداریم.

وی افزود: همواره نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی ارادت ویژه مردم ولایت‌مدار کردستان را به رهبر معظم انقلاب ابراز داشته و ایشان نیز همواره نگاه ویژه‌ای به مردم کردستان داشته و دارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره از مردم کردستان به عنوان مردمانی رشید، قانون‌مند، با فرهنگ و دارای سنن و غنای فرهنگی بالا یاد کرده و این مهم برای مردمان این خطه از میهن اسلامی مایه فخر و مباهات است.

ماموستا مجتهدی افزود: رهنمودهای رهبری همواره روشنگر راه ایرانیان در عرصه‌های مختلف بوده و باید با همدلی و انسجام خویش برای تحقق شعار سال و بالفعل‌کردن توانمندی‌های کشور در حوزه اقتصاد و فرهنگ با مدیریتی جهادی تلاش کنیم.

امام جمعه سنندج همچنین به مبحث امنیت و آسایش در جامعه اشاره کرد و افزود: در سایه وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدوم نظامی و انتظامی شاهد برقراری امنیتی پایدار در کشور هستیم.

ماموستا مجتهدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان کردستان نیز جزو امن‌ترین مناطق کشور به شمار می‌آید بنابراین باید مردم متدین این دیار و دیگر نقاط کشور شکرگزار این امنیت بوده و با تمام توان از شاخص‌های امنیت و آسایش در جامعه محافظت کنند.

وی در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته خواستار توجه ویژه مردم نسبت به مبانی هویت‌بخش اسلامی و تاسی از سیره رسول الله(ص) و بزرگان دینی در جامعه شد و بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی در بین جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

انتهای پیام/79006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول