اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

نامگذاری سال‌ها تکمیل‌کننده نقشه راه توسعه برای مسئولان است

امام جمعه موقت‌ خلخال گفت: نامگذاری سال‌ها تکمیل‌کننده نقشه راه توسعه برای مسئولان است.

نامگذاری سال‌ها تکمیل‌کننده نقشه راه توسعه برای مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام سید محسن محسنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خلخال گفت: مطرح شدن شعار هر سال از سوی رهبری بی‌دلیل نیست.

وی ادامه داد: امسال با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده که این نامگذاری بی‌دلیل نیست و ادامه تحقق همان شعار سال گذشته است و این‌ها همه تکمیل‌کننده یک پازل و در ادامه تکمیل‌کننده نقشه راه برای مسئولان و توسعه و تعالی کشور است.

محسنی با اشاره به متبرک شدن امسال به نام ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: بهترین و محکم‌ترین مسیر در راه رسیدن به قرب الهی پیوستگی به اهل‌بیت عصمت و طهارت است که باید شهروندان مراعات این ایام را به جا بیاورند.

این مسئول خواستار حفظ کرامت و حرمت ایام فاطمیه در مراسمات و روزهای عید شد و خواستار برپایی روضه‌خوانی در مساجد و حسینیه‌ها برای بانوان شد.

وی دوم فروردین ‌ماه را اوج رذالت دژخیمان در سال‌های دور یاد کرد و ادامه داد: شاه فکر می‌کرد که با حمله به فیضیه و سرکوبی انقلابیون می‌تواند چرخ انقلاب را از حرکت نگه دارد در حالی که هدایت این انقلاب به دست معمار بزرگ انقلاب بود که هیچ هراسی از هیچ قدرتی در دنیا نداشت و توانست با رهبری مدبرانه خود انقلاب را به سرمنزل مقصود برساند.

امام جمعه موقت خلخال به سخنان رئیس جمهور کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: رئیس جمهور کشورمان خبر از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه دادند که انتظار می‌رود دولت در مسیر اجرای فاز دوم این برنامه اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه را در سیاست‌های حمایتی جداگانه‌ای مدنظر داشته باشد.

محسنی گفت: مردم همچنان پای آرمان‌های نظام باقی هستند و در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز دولت را یاری می‌کنند.

وی با تقدیر از حضور فرمانده انتظامی استان اردبیل در شهرستان خلخال در اولین روز عید افزود: زمانی که همه در فکر عید و دید و بازدیدها هستند این نیروهای تلاشگر مشغول به پاسداری و برقراری نظم و امنیت در کنار مردم هستند.

انتهای پیام/62008/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول