اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز سال 92

آذری: حادثه‌دیدگان در محور سوادکوه نجات یافتند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از نجات 9 نفر حادثه‌دیده حوادث جاده‌ای محور سوادکوه در آخرین روز سال 92 خبر داد.

آذری: حادثه‌دیدگان در محور سوادکوه نجات یافتند

جهانگیر آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به فعالیت پنج پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه اظهار کرد: پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال احمر شهرستان سوادکوه در شیرگاه، جوارم، ارفع‌ده، دوگل و گدوک مستقر هستند.

وی از سه حادثه جاده‌ای در آخرین ساعات پایانی سال 92 خبر داد و افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر به سه حادثه رانندگی در روز پنج‌شنبه امدادرسانی کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه با بیان اینکه که در حوادث جاده‌ای 29 اسفندماه تعداد 9 نفر حادثه‌دیده مورد امدادرسانی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: همه حادثه‌دیدگان نجات یافته‌اند.

آذری با اشاره به اینکه دو واژگونی خودرو و یک انحراف خودرو را در روز 29 اسفندماه سال گذشته شاهد بوده‌ایم، گفت: صبح دیروز شاهد واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در منطقه سرخ‌کلا و کارسالار بوده‌ایم که چهار نفر حادثه‌دیده آن نجات یافتند.

رئیس کمیته امداد و اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهرستان سوادکوه به انحراف یک دستگاه خودروی تندر 90 و برخورد با موانع اطراف جاده خبر داد و با بیان اینکه این حادثه در منطقه ارفع‌ده قبل از پادگان دو آب اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: در این حادثه سه نفر نجات یافتند.

وی از واژگونی یک دستگاه خوروی سواری بی‌ ام ‌و در 500 متر قبل از پلیس راه گدوک در عصر روز گذشته خبر داد و افزود: دو نفر حادثه‌دیده این حادثه رانندگی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر سوادکوه نجات یافتند.

انتهای پیام/86015/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول