اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره سراسری فیلم و عکس مستند هلال‌احمر

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان همدان از برگزاری نخستین جشنواره سراسری فیلم و عکس مستند سازمان جوانان با عنوان «فراخوان جشن بشردوستی» خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره سراسری فیلم و عکس مستند هلال‌احمر

مهدی رشادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سومین روز اجرای طرح «ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی» در استان همدان، اظهار داشت: با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در جوانان شرکت کننده در این طرح و نیز جذب کودکان، نوجوانان و جوانان فعال به نفع سازمان‌های مردم‌نهادی چون جمعیت هلال‌احمر، امسال برای نخستین‌بار، جشنواره سراسری فیلم و عکس مستند از سوی سازمان جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: هر یک از علاقه‌مندان می‌توانند با دوربین‌های عکاسی خانوادگی خود یا تلفن‌های همراه دوربین‌دار از جلوه‌های بشردوستی مردم نوع‌دوست استان همدان عکاسی و فیلمبرداری کرده و آثار خود را با همه ایرانیان به اشتراک بگذارند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان همدان عنوان این جشنواره عکاسی را «فراخوان جشن بشردوستی» ذکر کرد و گفت: موضوعات جشنواره، جلوه‌های نیکوکاری، گذشت، نوع‌دوستی و بشردوستی، همکاری و مشارکت داوطلبانه در خدمات عام‌المنفعه، حفظ احترام و کرامت انسانی، صلح، دوستی، تفاهم و پیشگیری از خشونت، حفاظت از محیط زیست در راستای حمایت از سلامت انسان‌ها است.

وی تفکیک سنی شرکت‌کنندگان در جشنواره را برای کودکان و نوجوانان (5 تا 18 سال) و برای جوانان (18تا 29 سال) دانست و یادآور شد: تعداد آثار قابل پذیرش از هر نفر در هر گروه سنی، حداکثر 10 عکس و سه فیلم پنج دقیقه‌ای است.

رشادی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به سایت اینترنی www.Safaresalem.ir بیستم فروردین ماه سال 93 خواهد بود، خاطرنشان کرد: لوح افتخار یادمان جشنواره و اهدای 5 میلیون ریال جایزه نقدی به هر یک از 40 عکاس و 40 فیلمساز برتر از جمله  هدایایی است که به تهیه‌کنندگان آثار برتر تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/89034/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول