اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

سال 93 آغاز جدیدی برای تحول اقتصادی کشور خواهد بود

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: سال 93 آغاز جدیدی برای تحول اقتصادی کشور خواهد بود.

سال 93 آغاز جدیدی برای تحول اقتصادی کشور خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس نیاوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک حلول سال 1393 به مردم استان گلستان اظهار داشت: یکی از مسائل بسیار مهم کشور که با همت مردم در حال انجام بوده و در آینده تحقق خواهد یافت موضوع هدفمندی یارانه‎ها است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه اجرای هدفمندی یارانه‎ها اهداف مختلفی را دنبال می‎کند، تصریح کرد: یکی از اهداف هدفمندسازی یارانه‎ها تحقق عدالت است و این مهم یکی از آرمان‎های بزرگ انقلاب اسلامی محسوب می‎شود.

سرانه مصرف در بخش انرژی بیشتر از نُرم جهانی است

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار گلستان، کاهش فاصله طبقاتی را از دیگر مزایای هدفمندی برشمرد و افزود: این قانون فاصله طبقاتی 10گانه را کاهش می‎دهد و به شفاف‎سازی اقتصاد کشور کمک می‎کند.

نیاوند، کمک به تولید و تحولات اقتصاد کشور را از دیگر مزیت‎های قانون هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: این قانون ما را به سمتی سوق می‎دهد که الگوی مصرف را اصلاح کنیم.

وی با بیان اینکه سرانه مصرف در بخش انرژی خیلی بیشتر از نُرم جهانی است، خاطرنشان کرد: با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‎ها و همت مردم یقینا شاهد اتفاقات میمون و مبارک در این حوزه خواهیم بود.

اقتصاد دانش‎بنیان و درون‎زا یکی از نیازهای اساسی کشور است

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار گلستان بر لزوم تقویت بخش تولید تاکید کرد و افزود: حمایت از تولید در ابعاد مختلف این قانون مطرح است، با ارتقاء ارزش افزوده و حمایت از تولید می‎توان شرایط بهتری را برای کسانی که مستحق مساعدت هستند ایجاد کرد.

نیاوند به موضوع اقتصاد مقاومتی که سیاست آن از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد اشاره کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم سال 93 آغاز جدیدی برای تحول اقتصادی در کشور باشد.

وی با بیان اینکه اقتصاد دانش‎بنیان و درون‎زا یکی از نیازهای اساسی کشور است، خاطرنشان کرد: باید اقتصادی در کشور به وجود آید که در برابر توطئه‎ها و نیرنگ‎های دشمنان داخلی و خارجی مقاومت کند و بتواند قابلیت‎های ارزشمند ملت عزیز ایران را در عرصه عمل و تولید مولد به کار گیرد.

فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها شرایط خوبی را برای مردم فراهم می‎کند

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها شرایط خوبی را برای مردم فراهم خواهد کرد، ابراز داشت: اجرای این قانون در حامل‎های انرژی تاثیرگذار است اما تاثیرات آن در سرشکن قضیه زیاد نیست.

نیاوند خاطرنشان کرد: مردم از طریق صرفه‎جویی می‎توانند تاثیرات هدفمندی یارانه‎ها را مدیریت کنند.

انتهای پیام/83001/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول