اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی جوانان

شاهین بوشهر قهرمان فوتبال استان بوشهر شد

تیم فوتبال شاهین بوشهر در لیگ جوانان استان بوشهر عنوان قهرمانی را کسب کرد.

شاهین بوشهر قهرمان فوتبال استان بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ظهر امروز در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال جوانان استان بوشهر اظهار داشت: فوتبال استان بوشهر در یکسال اخیر در مسیر رشد و شکوفایی در حرکت بوده و شاهد توفیقات بسیار خوبی نیز هستیم.

محمد نجفی افزود: امسال با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح در راستای اعتلای دوباره فوتبال استان اهتمام ورزیدیم و امیدوار هستیم این روند در سال جدید نیز تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: درصدد آن هستیم که با برنامه‌محوری و توجه به خردگرایی در سال 93 با چشم‌اندازی جدید با نگاه و ایده‌ها و دیدگاه صاحب‌نظران بتوانیم فوتبال استان را توسعه دهیم.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به پیشینه درخشان فوتبال استان بوشهر یادآور شد: فوتبال استان بوشهر برای ما مهم است و تلاش خواهیم کرد که جایگاه فوتبال این استان را در سطح کشوری ارتقاء دهیم.

نجفی بیان کرد: در این دوره از بازی‌ها 9 تیم شرکت کننده با 90 بازی رفت و برگشت به رقابت پرداختند و در پایان تیم شاهین بوشهر قهرمان این دوره از بازی‌ها شد و به لیگ زیرگروه جوانان کشور منطقه سه راه یافت.

وی ابراز داشت: سطح کیفی مسابقات بسیار خوب بود و تمام تیم‌ها از توانمندی بالایی برخوردار بودند و امیدوار هستیم در رقابت‌های کشوری نیز درخشش لازم را داشته باشند.

در این دوره از بازی‌ها شاهین بوشهر با 44 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و دخانیات برازجان نیز با 41 امتیاز نایب قهرمان لیگ جوانان استان بوشهر شد.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول