اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال آرای سه‌گانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صورت گرفت

استعفای رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و انصراف شهرداری یاسوج از لیگ آزادگان

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از استعفای خود و انصراف تیم فوتبال شهرداری یاسوج از مسابقات لیگ آزادگان به دلیل صدور 3 رای متناقض از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بازی نیروی زمینی و شهرداری خبر داد.

استعفای رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و انصراف شهرداری یاسوج از لیگ آزادگان

سید پرویز موسوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: پس از اینکه به دلیل بارش برف سنگین در شهر یاسوج این تیم نتوانست از نیروی زمینی در لیگ آزادگان پذیرایی کند سه رای متناقض برای این بازی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شد که هر رای ناقض رای دیگری بود.

وی گفت: ابتدا نتیجه دیدار را سه بر صفر به سود تیم تهرانی بدون هیچ ادله‌ای صادر کردند در حالی که شهر یاسوج به هیچ وجه در آن برف سنگین آماده برگزاری چنین دیداری نبود.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سپس در رای دیگر دستور به تجدید بازی در یاسوج دادند و بلافاصله با فشاری که نیروی زمینی و مسئولان این تیم تهرانی به آن‌ها وارد کردند به ضرر تیم فوتبال شهرداری رای دیگری صادر شد که این تیم مجبور است بدون حضور تماشاگر و در صدها کیلومتر آن‌سوتر در شهر قزوین به مصاف تیم نیروی زمینی برود تا به زعم این کمیته نه سیخ بسوزد و نه کباب.

وی با بیان اینکه رای سوم همانند رای نخست کاملاً به ضرر تیم شهرداری یاسوج است از تلاش خود و همکارانش در هیئت فوتبال این استان برای احقاق حقوق باشگاه شهرداری و از همه مهم‌تر احقاق حق هواداران پرشمار این تیم در سراسر این استان گفت و افزود: چنان فشار مردم در این چند روز بر ما زیاد شده که در صورت عدم باز پس‌گیری این رای توسط کمیته انضباطی، استعفای خود را تقدیم فدراسیون فوتبال کرده‌ام.

این مسئول با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا چنین رأیی صادر نمی‌شود و تناقض در آرا وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اگر قرار به صدور چنین رأیی بود باید همان رأیی اولیه سه بر صفر به نفع تیم تهرانی را اعلام می‌کردند چراکه آن رأی به مراتب آبرومندانه‌تر از رأی سوم صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود.

انتهای پیام/2571/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول