اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

کمیته 9 گانه کاهش نظارت بر قیمت‌ها و خدمات تشکیل شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از فعالیت کمیته 9 گانه کاهش نظارت بر قیمت‌ها و خدمات خبر داد.

کمیته 9 گانه کاهش نظارت بر قیمت‌ها و خدمات تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دلاور بزرگ‌نیا پیش از ظهر امروز در ستاد خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران از افزایش ظرفیت اسکان مسافران در مازندران خبر داد و بیان داشت: مازندران ظرفیت اسکان 650 هزار مسافر را دارد.

وی برای توسعه گردشگری در مازندران از برنامه‌ریزی برای تعریف سفرهای ارزان قیمت خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ سفر در قالب تور و افزایش کمپ‌های اقامتی در این استان پیگیری می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به برنامه‌ریزی برای جالب‌تر کردن سفر در مازندران اشاره کرد و گفت: بازارچه‌های صنایع‌دستی در سه نقطه مازندران به صورت منطقه‌ای دایر است.

وی درباره اقدامات نظارتی در ایام نوروز گفت: کمیته 9 گانه کاهش نظارت بر قیمت‌ها و خدمات تشکیل شد و افزایش در نرخ هتل‌ها نداریم.

این مسئول از ساماندهی بیش از هزار و 500 ویلا در سطح استان مازندران خبر داد و گفت: بیش از 6 هزار ویلا و مراکز اقامتی در شرف ساماندهی هستند که میراث فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی بر این مراکز نظارت دارد.

بزرگ‌نیا در پایان گفت: مسافران و گردشگران تخلفات هتل‌ها و مراکز اقامتی را به سامانه 09669 اعلام کنند که بلافاصله به تخلفات رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/86004/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول