اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نایب رئیس فدراسیون فوتبال

مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان قم برگزار شد

مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان قم با حضور نایب رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای مجمع این هیئت برگزار شد و کریم بهرامی برای سه سال دیگر در ریاست این هیئت رأی اعتماد گرفت.

مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجامع عمومی سالیانه هیئت‌های ورزشی در نقاط مختلف کشور از جمله استان قم هر ساله با هدف بررسی عملکرد هیئت‌ها و ارزیابی نقاط ضعف و قوت، مسائل مالی و همچنین میزان رضایت اعضای مجمع از رئیس آن هیئت ورزشی برگزار می‌شود.

این در حالی است که سال گذشته در چنین ایامی بود که کریم بهرامی در حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال موفق شد در رقابت با سه کاندیدای دیگر مسئولیت ریاست هیئت فوتبال استان قم را بر عهده گرفته و برای مدت چهار سال رئیس این هیئت شود.

با اینکه در سال‌های اخیر تحرکات خوبی در مسیر رشد فوتبال قم صورت گرفته اما نظر کارشناسان فوتبال این است که یکی از ارکان اصلی رشد فوتبال باشگاه‌ها هستند که نیاز به تقویت زیرساخت دارند و این موضوع نیز در مجمع سالیانه هیئت فوتبال قم بررسی شد.

قم در فوتبال جزو استان‌های خوب و موفق کشور محسوب می‌شود زیرا هم در مسیر رشد این رشته ورزشی و هم در راستای توسعه جدیدترین علوم و فنون فوتبال حرکت کرده اما بیشترین بار مسئولیت بر عهده فوتسال بوده و این رشته در سال‌های اخیر جور فوتبال بی حرکت و ساکن قم را کشیده است.

همچنین تیم‌های فوتبال و فوتسال قم هم در مسابقات لیگ و هم در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور بسیار خوبی دارند ولی مهمترین نکته‌ای که اعضای مجمع تاکید کردند باید مد نظر هیئت فوتبال استان قم باشد، تقویت باشگاه‌های فوتبال قم از نظر زیرساخت‌ها است.

این در حالی است که هم اکنون حدود 6 هزار فوتبالیست بیمه شده یا سازمان یافته در قم حضور دارند که در رده‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان فعالیت می‌کنند و البته این آمار در شرایطی محقق شده که قم مانند استان‌هایی همچون تهران، فارس، اصفهان و آذربایجان شرقی دارای شهرستان‌های متعدد نیست.

در مسیر پیشرفت فوتبال قم در چند سال اخیر کارهای خوبی صورت گرفته که مهمترین آنها فعال بودن مدارس فوتبال است ولی به نظر می‌رسد مدارس فوتبال باید از فعالیت فصلی که بیشتر در اوقات فراغت تابستان صورت می‌گیرد به فعالیت سالیانه روی آورده و بازیکنان مستعد را تربیت کرده و پرورش بدهند.

در نهایت اینکه حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی فوتبال و فوتسال بانوان کشور و حضور بانوان قمی در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف بیانگر توانمندی بانوان قمی در این رشته بوده به طوری که امسال تیم ماهان تندیس قم برای نخستین بار به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود کرد.

اعضای مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان قم در این مجمع تلاش‌های فدراسیون فوتبال برای توسعه این رشته در کشور را مطلوب ارزیابی کردند و معتقد بودند که در امر آموزش و کارهای پایه فعالیت‌های بسیار خوبی در فدراسیون فوتبال انجام شده و بسترهایی که برای آماده‌سازی و تقویت تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف به منظور حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور ایجاد شده بیانگر کارهای خوب فدراسیون است.

انتهای پیام/78002/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول