اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی مطرح کرد

هلال احمر خراسان‌شمالی آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این جمعیت با آمادگی کامل در ایام تعطیلات نوروز 93 به مسافرانی که به این استان سفر می‌کنند خدمات عرضه می‌کند.

هلال احمر خراسان‌شمالی آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حامد سجادی عصر امروز در آیین تجهیز جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به خودروهای جدید بیان داشت: امسال با شروع طرح ملی امداد و نجات حضور خودروهای نجات 100 درصد و خودرو آمبولانس 25 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در تمام پایگاه‌های استان به همراه خودرو آمبولانس خودرو نجات هم مستقر می‌باشد و امید است که امسال شاهد حداقل حوادث باشیم و یا در کم‌ترین زمان ممکن نیروهای عملیاتی در صحنه‌های حوادث حضور پیدا کنند.

به گفته سجادی طرح ملی امداد و نجات و سلامت مسافرین نوروزی در خراسان شمالی با استقرار 47 پایگاه امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین با بکارگیری 25 هزار نفر روز از امدادگران و اعضای جوانان هم اکنون در استان فعال و آماده ارائه خدمات امدادی و سلامت مسافرین نوروزی هستند.

وی همچنین درباره افزایش 11 خودرو به ناوگان امدادی هلال احمر خراسان شمالی هم توضیح داد: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور این تعداد خودرو امدادی شامل: چهار دستگاه آمبولانس و هفت دستگاه خودرو نجات به ناوگان امدادی هلال احمر خراسان شمالی افزوده شد.

سجادی بیان داشت: افزایش این تعداد خودرو با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تری به مسافرین و زائرین بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) انجام شده است.

وی اضافه کرد: امسال سعی شده است تا شرایط مطلوبی برای اعضا و ناوگان امدادی استان رقم بخورد.

وی همچنین حادثه‌خیز بودن استان را برشمرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه تنوع حوادث در استان خراسان شمالی بسیار است و استان جزء حادثه‌خیزترین استان‌های کشور محسوب می‌شود از این رو افزایش امکانات پشتیبانی برای امداد رسانی حوادث احتمالی ضرورت دارد.

انتهای پیام/63002/‌ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول