اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل خبر داد

پخش ویژه برنامه نوروزی با پخش روزانه یک فیلم سینمایی

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن سال نو و ایام عید نوروز برنامه‌های ویژه‌ای از شبکه سبلان پخش می‌شود که شاخص‌ترین آن پخش هر روز یک فیلم سینمایی است.

پخش ویژه برنامه نوروزی با پخش روزانه یک فیلم سینمایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله مددی عصر امروز در آخرین جلسه مدیران صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: ما برای ایام نوروز برنامه‌های متنوع و شاد در نظر گرفتیم که به صورت روزانه از صدا و سیمای مرکز اردبیل به ویژه سیمای سبلان پخش می‌شود.

وی از تدارک شش برنامه ویژه با محتوای شاد و مفرح خبر داد و تصریح کرد: در کنار برنامه‌های تولیدی شاهد پخش فیلم‌های سینمایی مخاطب‌پسند در ایام نوروز هستیم به طوریکه در ساعت 23:30 دقیقه شب فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی که عمدتاً ساخت و تولید کشورمان است، پخش می‌شود.

مددی از تدارک دو فیلم مستند، دو سریال و تولیدات انیمیشن برای پخش در ایام عید خبر داد و خاطر نشان کرد: قرار است برنامه تحویل سال نو نیز به مدت 120 دقیقه با عنوان «نوروز گلی» از شبکه سبلان پخش شود.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: علاوه بر برنامه‌های متنوع سیما شامل اخبار و گزارش‌هایی از آداب و رسوم مردم اردبیل در این ایام، پخش جدیدترین اخبار و اطلاعات از سفرهای نوروزی، شاهد تدارک برنامه‌های ویژه در تولید صدا هستیم که در این حوزه نیز برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده که با همت و آمادگی کامل همکاران پخش می‌شود.

وی بیان کرد: نیمه اول تعطیلات برنامه‌ها با حال و هوای شاد پخش می‌شود اما همزمان با ایام فاطمیه و روزهای منتهی به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌ها حال و هوای معنوی‌تر پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل صدا و سیمای اردبیل یادآور شد:‌ رادیو آران نیز در نظر دارد برنامه‌های مناسبتی در ایام عید تولید و پخش کند که امیدواریم این برنامه مورد استقبال مخاطبان و شنوندگان قرار گیرد تا از این برنامه‌های عیدانه استفاده کنند.

مددی ادامه داد: ‌تلاش صدا و سیمای مرکز اردبیل بر این است تا لحظات خوش و شیرینی را با فیلم‌های سینمایی، ‌سریال‌ها و برنامه‌های طنز برای مخاطبان انجام دهد که امیدواریم این برنامه‌ها با نظم و انضباط خاص و استقبال خوب هموطنان مواجه شود.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول