اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام عید صورت می‌گیرد

پخش برنامه‌های شاد و مفرح از صدا و سیمای زنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: به مناسبت ایام نوروز برنامه‌های مختلفی توسط صدا و سیمای مرکز زنجان پخش خواهد شد.

پخش برنامه‌های شاد و مفرح از صدا و سیمای زنجان

مرتضی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز زنجان در نظر دارد امسال همچون سال‌های گذشته با برنامه‌های متنوع، شاد و مفرح همزمان با عید نوروز با مردم استان همراه شود.

وی ادامه داد: حوزه صدای مرکز زنجان در ایام نوروز در دو نوبت صبح و عصر با ویژه برنامه «گول باهار» یا «گل بهار» با مردم همراه خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه ویژه‌برنامه زنده «گول بهار» از رادیو زنجان در زمان تحویل سال به مدت سه ساعت پخش می‌شود، تصریح کرد: این برنامه زنده از ساعت 19 تا 22 شب لحظه به لحظه با مردم استان همراه بوده و عید نوروز را جشن می‌گیرد.

صفری اضافه کرد: شبکه استانی صدا نیز در ایام نوروز در دو نوبت صبح و عصر به مدت دو ساعت و 30 دقیقه برنامه اجرا می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه شبکه استانی سیمای مرکز زنجان هم در ایام نوروز با برنامه‌های متفاوتی از جمله ویژه برنامه تحویل سال به مدت 150 دقیقه و «بایرام گجه‌لری» به مدت 60 دقیقه از روز نخست تا پانزده فروردین همراه مردم استان است، ادامه داد: برنامه «شادمانه» از 29 اسفند تا 15 فروردین به مدت 90 دقیقه، «بیزیم ائللر» هفته نخست و دوم فروردین، «طنز نسیم زنجان» از یکم تا ششم فروردین و سریال عروسکی انیمیشن «محله شیشه‌ای» هر روز یک قسمت از شبکه اشراق پخش می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه‌هایی چون «نوروز»، بسته ویژه خانواده با عنوان «مهر کاشانه سی»، دوبله فیلم به زبان آذری، «راهیان نور»، مستند «روزنه»، «آوا و نوا» و نماهنگ‌های محلی از شبکه اشراق تهیه و پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن اعلام برنامه‌های حوزه اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز زنجان، بیان داشت: در بخش اخبار و گزارش‌های ارسالی به تهران 65 مورد خبر مکتوب به مدت 75 دقیقه، گزارش‌های رادیویی 20 مورد به مدت 40 دقیقه و گزارش‌های تلویزیونی به تعداد 60 مورد و به مدت 12 دقیقه برنامه در نظر گرفته شده است.

صفری خاطرنشان کرد: در بخش تولید و پخش خبر استانی 65 مورد خبر رادیویی 60 دقیقه‌ای و 115 مورد خبر تلویزیونی به مدت 275 دقیقه در بخش تولید و پخش 12 مورد تفسیر رادیویی و تلویزیونی در ایام نوروز پیش‌بینی شده است.

واحد تامین و پخش صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در نظر دارد با پخش فیلم‌های سینمایی متنوع، طنز، میان برنامه‌ها، وله‌ها و بخش‌های سرگرمی، کارتون، موسیقی سنتی و ... در ایام نوروز با مخاطبین خود همراه باشد.

انتهای پیام/73006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول